מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- בעיות הסתגלות בגןאורלי16/09/2014
שלום, בני בן חמש וחצי והלך לאותו הגן שבו היה שנה שעברה, ההבדל הוא שהגננת הוחלפה.
בשנה שעברה לא היו בעיות עם בני בגן, רק בהתחלה הגננת מסרה שכשמשהו מפריע לו הוא לא משתף וכועס בצד, ודיווחה במהלך השנה שהילד נפתח אליה ושהוא כבר מספר על כעסיו כשקורה מקרה בגן.
מתחילת השנה הגננת החדשה מדווחת על התפרצויות של בני שבהם מסרה שהוא חלץ את נעליו וזרק קוביות לעבר הילדים.
הגננת לא הצליחה להרגיע אותו, המקרה חזר על עצמו מספר פעמים מאז תחילת השנה.
בשעות הצהרון המטפלות כל הזמן מדווחות שהוא ילד מקסים וממש עוזר להן ושהכול בסדר אתו.
בני אומר שהוא לא אוהב את הגננת החדשה, משיחה עם הגננת גיליתי אטימות ושכאילו סימנה את בני כילד מופרע שהוא ממש לא.
בבית הוא ילד מקסים ומתנהג למופת.
מה לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיות הסתגלות בגן - תגובה
יאיר סהר24/09/2014שלום אורלי,
תחילה אני מצטער על התגובה המאוחרת.
לאור העובדה שבתקופת הכניסה לגן חלים שינויים רבים, אנא צייני אם המצב השתנה באופן כלשהו מאז פנייתך המקורי, ואשתדל לענות בהקדם.
בכל אופן, אני מציע לפעול בשני מישורים:
האחד - מול צוות הגן. נסי לעודד שיח בין הסייעות לגגנת החדשה. בקשי מהן להסביר לה מה הן רואות בו, וכיצד הן מתנהלות מולו. יתכן שגם מולן הוא מראה סימני תסכול, אלא שתגובה שונה שלהן מייצרת תגובה מווסתת יותר שלו.
השניה - מול בנך. שוחחי איתו ובדקי מה בדיוק מפירע לו בגננת החדשה. נסי לפרוט יחד איתו בשעות אחר הצהריים אירועים שהתרחשו בגן. המטרה אינה לעשות "שיחת משמעת" או נזיפה, אלא שיחה דרכה תוכלי להבין טוב יותר מה בתגובותיה או התנהלותה של הגננת אינו נוח לו. במקביל, נסי לחשוב יחד איתו, ולתת לו להציע בעצמו אופני פעולה אלטרנטיביים להתנהגותו באותם אירועים. חשוב שבשיחה תעבירי מסר לפיו האחריות להתנהגותו היא שלו ולא של הגננת. זאת גם כאשר הגננת מתנהלת באופן שאינו בהכרח נעים או נוח לו.
בהצלחה ושנה טובה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
