איך להתנהג עם תינוק בן שנתיים

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • איך להתנהג עם תינוק בן שנתיים
    הודיה
    20/09/2014

    שלום לך שמי הודיה אני אמא של סתיו בין שנתיים וילדתי עכשיו תאומים סתיו קיבל את זה מאוד קשה שהבאתי לבית את אחד מהתאומים ומחר אני כניראה משחררת את השני, לסתיו היה קשה גם בהריון שלי הוא היה מרביץ לבטן שלי ונושך שהוא רואה את התינוק הוא לא רצה שאני ירים את התינוק והוא רצה שאני ירים אותו ורק אותו שאני נעלמת לו כדי ליראות את התאום שבבית חולים עדיין הוא בוכה בלי הפסקה וצועק אמא אמא אתמול יום שישי הלכתי ליראות את התאום בבית חולים ואמא שלי אמרה שהוא נירדם רק שהוא החזיק חולצה שלי ואביזרים שלי איך אני מתנהלת במצב כזה ?איך אני מסבירה לילד בן שנתיים שיש לו אחים חדשים ?איך מתנהגים איתו??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איך להתנהג עם תינוק בן שנתיים - תגובה

    פז שפירא
    24/09/2014

    הי הודיה,

    זה נשמע מצב קשה ומלחיץ, בשביל סתיו אבל גם בשבילך. זהו מצב שבו תצטרכי ללמוד לחלק את תשומת הלב שלך ולנסות שסתיו יקבל ממך כמה שיותר תשומת לב וחום, גם אם לא כמו פעם. תני לגיטימציה לרגשות של סתיו, גם רגשות חיוביים וגם שליליים. למשל תוכלי לומר לו כאשר הוא בוכה שיכול להיות שהוא מקנא/כועס על אמא/כועס על האחים שלו. תוכלי להציע לו להשתתף בטיפול שלך בתאומים (להביא מוצץ, חיתול בד וכו'), אך אם הוא לא ירצה לא כדאי להתעקש איתו. ישנם ספרים בנושא שתוכלי לקרוא לו. דרך ספרים תוכלי גם לתת לגיטימציה לרגשות קשים שיש לו סביב הנושא.

    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו