תינוקת בת שנה שגורמת לעצמה להקיא.

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • תינוקת בת שנה שגורמת לעצמה להקיא.
    רותם
    27/09/2014

    שלום,
    בתי תהיה בת שנה בחודש הבא וכמה כבר חודשים {אני לא זוכרת כמה בדיוק, אבל לפחות ארבעה או חמישה} היא דוחפת אצבעות די עמוק לכיוון הגרון וגורמת לעצמה להשתעלות כמו לפני הקאה.
    לפני שלושה ימים היא גרמה לעצמה להקיא בפעם הראשונה וממש עכשיו היא גרמה לעצמה להקיא במיטה פעמיים וכמות גדולה.

    אני יודעת שהדבר הראשון שעולה לראש זה שהיא עושה את זה כדי להשיג תשומת לב וייתכן וזה נכון אבל התגובה שלנו להתנהגות הזו מההתחלה הייתה די אדישה והרבה פעמים התעלמות מוחלטת לכן קשה לי להאמין שהיא למדה שזו דרך לקבל תשומת לב.
    אנחנו הורים מאוד רגועים, היא מקבלת תשומת לב ומהיום שנולדה הייתה ממש רגועה ונוחה, היה לי קל להבין מה היא צריכה וזה ככה עד היום.
    היום חשבתי על זה שהייתה לה אפיזודה קצרה של משיכה בשיער שעברה כי גם ממנה התעלמנו ויש לה רעד קל בראש שמופיע מדי פעם, נדבק על ידי נוירולוג שאמר שזה על רקע התנהגותי, דרך שלה לבטא את עצמה וזה אכן מתאים לפעמים שבהם זה מופיע.
    כל אלו גורמים לי לחשוב שאולי קשה לה לבטא את עצמה והיא משתמשת בכל מיני דרכים אחרות אבל מצד שני אנחנו כל כך קשובים אליה והיא מקבלת אהבה רבה מהסביבה שאני פשוט אבודה מול ההתנהגות הזו ומאוד רוצה להבין אותה ולעזור לה.

    מה פשר דחיפת האצבעות \ הקאות?
    אשמח לעזרה!

    תודה מראש,
    רותם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תינוקת בת שנה שגורמת לעצמה להקיא. - תגובה

    יאיר סהר
    28/09/2014

    שלום רותם,
    טבעי שאתם מרגישים מתוסכלים ואובדי עצות בנוגע לדרך בה ניתן את הפעולות שמביאות את בתכם להקאות יזומות.

    בשל גילה הצעיר של בתכם, וגם בשל מסגרת הייעוץ בפורום, קשה מאוד לדעת מהם הגורמים שמביאים להתנהגות המדוברת. זאת בשל העובדה שגורם בודד יכול להוביל פעוטות שונים להתנהגות שונה, והתנהגות זהה של מספר פעוטות עשויה לנבוע מגורמים שונים.

    לכן אני מבקש לקבל תחילה מידע בנוגע למצבה הרפואי.
    אני מעודד מכך שפניתם לנוירולוג. מתי נערכה הבדיקה?
    כמו כן, האם ניגשתם לאחרונה לרופא המשפחה בנושא? חשוב מאוד לעשות זאת כדי לשלול תחילה הפרעות רפואיות כלשהן.

    אנא הוסיפו מידע ואוכל להתייחס בהתאם לממצאים.

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על תגובתך

    רותם
    28/09/2014

    ביתנו בריאה בדרך כלל למעט חום וצינונים שפוקדים כל תינוק.
    אין לה מחלה מיוחדת ואין כזו גם במשפחה המורחבת.
    האבחון אצל הנוירולוג בוצע לפני שבועיים לאחר EEG שיצא גם כן תקין.
    הנוירולוג בדק אותה ואמר שהיא מתפתחת היטב ובריאה ולדבריו זה "כלום ושום דבר", רק משהו התנהגותי.
    לא פנינו לרופא המשפחה בנוגע להקאות גם כי היא הקיאה מהפעולה רק בימים האחרונים וגם כי הנחתי שיאמרו שזו דרך לקבל תשומת לב או לחקור את הגוף אבל אעשה זאת בקרוב.
    תוכל לפרט על הסיבות שבגללן ילדים יגרמו לעצמם להקיא?
    שוב תודה על תשובתך,
    רותם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום,

    רותם
    05/10/2014

    ההודעה נעלמה בין שאר ההודעות.
    אשמח עדיין לקבל תשובה אם זה אפשרי, זה יקל עליי מאוד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו