מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- בת 2.10 טרם נגמלה מחיתוליםאילה28/09/2014
בתי בת 2.10 עוד מעט..כבר אחרי פסח כשהייתה 2.4 התחלנו איתה גמילה אך סרבה בכל תוקף לעשות צרכים בסיר או בישבנון ואחרי תקופה של כמה חודשים הפסקנו לנסות ( עשתה פעמיים קצת קיבה בסיר אך את הפיפי עשתה על הרצפה בכל פעם...) התייעצתי לא מזמן עם הגננת שלה לגבי ניסיון לגמול אותה שוב אך היא שללה זאת לגמרי בתואנה שהיא ילדה מאוד דעתנית ואיננה מוכנה לגמילה עכשיו..האם יתכן שבגיל כזה היא לא מוכנה? נשמע לי מוגזם...אודה להכוונה מה לעשות הלאה....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בת 2.10 טרם נגמלה מחיתולים - תגובה
פז שפירא28/09/2014הי איילה,
ישנן גישות שונות לגמילה מטיטולים, יש כאלה המדגישות את המוכנות של הילד ויש כאלה שמדגישות את ההחלטה של ההורים. כיום בארץ מקובל להתחיל את תהליך הגמילה בין גיל שנתיים לשלוש, כך שביתכם נמצא בטווח הגילאים הנורמטיבי בעניין זה.
מעניין מהן הסיבות שהגננת נותנת לחוסר המוכנות של ביתך. האם זה רק הדעתנות או סיבות נוספות? עמדת הגננת חשובה כיוון שתזדקקו לשיתוף הפעולה שלה בגמילה במסגרת הגן. כדאי שתדברו איתה ותגיעו לעמק השווה לגבי הזמן שכן יתאים בעיני שתיכן לגמילה. אולי תחליטו שבעוד כמה חודשים תנסו שוב, אולי תקבעו סימנים שיעידו עבורכם שבתך מוכנה להתחיל שוב את התהליך.
בינתיים, אני מציעה להתיידד עם הסיר, בלי ללחוץ לעשות בו את צרכיה. עודדו אותה לשחק עם הסיר, שבו אתם בסיר ועודדו אותה רק לשבת בו, אפילו עם בגדים. אם היא תסכים, אפילו לכמה שניות חזקו אותה על כך. תוכלו גם להשתמש בבובה שתשב בסיר בלי לעשות את צרכיה. תוכלו לקשט את הסיר במדבקות או לעשות כל פעילות שתגרום להרגשה טובה עם הסיר.
בזמן שתמתינו עד להתחלת התהליך מחדש תוכלו גם אתם להתכונן, לקרוא על גישות שונות של גמילה, לשמוע מהורים על הניסיון שלהם בתחום זה ולגבש את הדרך שנראית לכם מתאימה לפעול בבוא הזמן.
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגמילה
אילה29/09/2014ניסינו את כל מה שרשמת חוץ מעניין המדבקות..האם לא כדאי לגמול אותה בבוא העת ישר על הישבנון..מוכנה לשבת על הישבנון אך לא עושה כלום..היא גם מתחילה להוריד בעצמה בגדים חוץ מחולצה שדם היא קצת מסתבכת..אנחנו נקבע בקרוב פגישה קצרה עם הגננת בכל מקרה כי מסתבר שיש לשפר את ההתנהגות שלה בגן לאחרונה...תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
