בת 2.10 טרם נגמלה מחיתולים

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • בת 2.10 טרם נגמלה מחיתולים
    אילה
    28/09/2014

    בתי בת 2.10 עוד מעט..כבר אחרי פסח כשהייתה 2.4 התחלנו איתה גמילה אך סרבה בכל תוקף לעשות צרכים בסיר או בישבנון ואחרי תקופה של כמה חודשים הפסקנו לנסות ( עשתה פעמיים קצת קיבה בסיר אך את הפיפי עשתה על הרצפה בכל פעם...) התייעצתי לא מזמן עם הגננת שלה לגבי ניסיון לגמול אותה שוב אך היא שללה זאת לגמרי בתואנה שהיא ילדה מאוד דעתנית ואיננה מוכנה לגמילה עכשיו..האם יתכן שבגיל כזה היא לא מוכנה? נשמע לי מוגזם...אודה להכוונה מה לעשות הלאה....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בת 2.10 טרם נגמלה מחיתולים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בת 2.10 טרם נגמלה מחיתולים - תגובה

    פז שפירא
    28/09/2014

    הי איילה,

    ישנן גישות שונות לגמילה מטיטולים, יש כאלה המדגישות את המוכנות של הילד ויש כאלה שמדגישות את ההחלטה של ההורים. כיום בארץ מקובל להתחיל את תהליך הגמילה בין גיל שנתיים לשלוש, כך שביתכם נמצא בטווח הגילאים הנורמטיבי בעניין זה.

    מעניין מהן הסיבות שהגננת נותנת לחוסר המוכנות של ביתך. האם זה רק הדעתנות או סיבות נוספות? עמדת הגננת חשובה כיוון שתזדקקו לשיתוף הפעולה שלה בגמילה במסגרת הגן. כדאי שתדברו איתה ותגיעו לעמק השווה לגבי הזמן שכן יתאים בעיני שתיכן לגמילה. אולי תחליטו שבעוד כמה חודשים תנסו שוב, אולי תקבעו סימנים שיעידו עבורכם שבתך מוכנה להתחיל שוב את התהליך.

    בינתיים, אני מציעה להתיידד עם הסיר, בלי ללחוץ לעשות בו את צרכיה. עודדו אותה לשחק עם הסיר, שבו אתם בסיר ועודדו אותה רק לשבת בו, אפילו עם בגדים. אם היא תסכים, אפילו לכמה שניות חזקו אותה על כך. תוכלו גם להשתמש בבובה שתשב בסיר בלי לעשות את צרכיה. תוכלו לקשט את הסיר במדבקות או לעשות כל פעילות שתגרום להרגשה טובה עם הסיר.

    בזמן שתמתינו עד להתחלת התהליך מחדש תוכלו גם אתם להתכונן, לקרוא על גישות שונות של גמילה, לשמוע מהורים על הניסיון שלהם בתחום זה ולגבש את הדרך שנראית לכם מתאימה לפעול בבוא הזמן.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גמילה

    אילה
    29/09/2014

    ניסינו את כל מה שרשמת חוץ מעניין המדבקות..האם לא כדאי לגמול אותה בבוא העת ישר על הישבנון..מוכנה לשבת על הישבנון אך לא עושה כלום..היא גם מתחילה להוריד בעצמה בגדים חוץ מחולצה שדם היא קצת מסתבכת..אנחנו נקבע בקרוב פגישה קצרה עם הגננת בכל מקרה כי מסתבר שיש לשפר את ההתנהגות שלה בגן לאחרונה...תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו