התנהגות קיצונית של ילד בגיל6

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • התנהגות קיצונית של ילד בגיל6
    יוסי
    30/09/2014

    שלום רב,
    בני בן ה6 תלמיד כיתה א' ילד טוב ובסה"כ סביר מאוד בלימודים, הבעיה היא שהוא נוטה לכעוס נורא מהר ולפעמים תגובותיו קיצוניות ,לדוגמא :תלמיד בכיתה הקדים אותו וענה את התשובה שהוא רצה לומר, בתגובה לכך הוא התעצבן ויצא מן הכיתה עם הילקוט ללא רשות המורה, כיצד ניתן להתמודד עם התנהגויות מעין אלו והאם יש לפנות לאבחון מקצועי.
    תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התנהגות קיצונית של ילד בגיל6 - תגובה

    פז שפירא
    10/10/2014

    הי יוסי,

    אני זקוקה לעוד מידע כדי לייעץ לך. איך בנך מבחינה חברתית? באיזו תכיפות מתרחשים מקרים כאלה? האם זה קורה גם בבית? האם יש עוד התנהגויות שמטרידות אותך אצלו?

    אנא השב לי כדי שאוכל להמשיך ולייעץ לך. אודה אם תוכל גם לפרט עוד דוגמאות להתנהגות שמטרידה אותך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך להתנהגות קיצונית של ילד בן 6

    יוסי
    10/10/2014

    מבחינה חברתית בסה"כ הוא נראה בסדר ולא ידוע על בעיות לי מיוחדות,לגבי תכיפות המקרים , קיצוניות כזאת אמנם לא קורה הרבה אך לעיתים הוא קצת תוקפן מילולית בתגובותיו כשלא מוצא חן בעיניו משהו , למשל הוא עלול בבית לעזוב את החדר בהפגנתיות ובכעס, מקרה קודם שזכור לי חריג הוא בשנה שעברה בגן חובה כאשר באמצע הריכוז הוא התעמת עם הגננת שלא הצליחה להרגיעו ולהמשיך בריכוז ,עד שנאלצה להתקשר אלי חסרת אונים. (למרות שזאת גננת שידועה בכך שהילדים מצייתים לה ומצליחה להשליט סדר מוחלט.)
    מקווה שהצלחתי מעט לתת רקע.. ושוב תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך להתנהגות קיצונית של ילד בן 6 - תגובה

    פז שפירא
    10/10/2014

    קודם כל, אין מקרים רבים קיצוניים וזה כבר חיובי. נשמע שקשה לבנך להביע כעס באופן מילולי והוא בעצם מבטא כעס רב על ידי עזיבה. כדאי לשוחח איתו בזמן שהוא רגוע ולומר לו שאתה יודע שכשהוא כועס מאוד קשה לו ושהוא מראה לכם את הכעס שלו על ידי כך שהוא עוזב את המקום. תוכל לומר לו שאתה רוצה שלאט לאט הוא יתחיל ללמוד לבטא את הכעס שלו במילים. תוכל ללמד אותו זאת בכל מיני דרכים. למשל, כשאתה כועס עליו נסה לבטא זאת באותו הרגע במילים, תוכל גם לתמלל עבורו את הכעס שלו – ללכת אחריו ולומר לו שאתה מבין שהוא כועס כי לא קיבל מה שרצה, תוכל לדבר איתו אחרי שהוא נרגע ולשוחח איתו על רגשותיו ולתת להם לגיטימציה. תוכל גם להציע לו ללכת לחדרו בזמן שהוא כועס אך לכתוב את הדברים שמרגיזים אותו ואולי אפילו לתת לך לקרוא.

    לסיכום, כל פעילות שתלמד אותו לבטא את הקושי והכעס במילים במקום במעשים יקדם אותו ויצור אוירה חיובית יותר בבית.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו