קשיים חברתיים שלי ילדה בגן

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • קשיים חברתיים שלי ילדה בגן
    מרינה
    02/10/2014

    שלום רב,
    ילדה שלי כמעט בת 5 עברה בגן פרטי לדוברי רוסית לגן חובה. היא ילדה מאוד רגישה אבל אוהבת להיות במרכז העניינים, כשמחמיאים לה ושמראים לה התעניינות (היא הואבת לספר סיפורים אגדות...)
    ונוצרו לה בעיות להתחבר עם הילדים בגן. גננת אומרת שהיא רוב הזמן לבד.
    והיא לפעמים מספרת לי שיש ילדים שמדברים איתה לא יפה-כמו "לא רוצה לשחק איתך","את לא חברה שלנו". היא אפילו אמרה שיש שתי ילדות שאמרו לה שהן רוצות שהיא תמות..אני לא מבינה מדוע בכלל נוצרה בעיה כזאת, הילדה שלי מאוד נחמדה מנומסת, לא אגרסיהית בכלל. אני רוצה לעזור לה ולא רוצה שניא תהיה ילדה דחויה בגן אבל לא יודעת איך להתנהג. כואב לי הלב לדעת שהיא לא מאושרת ואין לה חברים..
    נא עזרתכם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קשיים חברתיים שלי ילדה בגן - תגובה

    פז שפירא
    10/10/2014

    הי מרינה,

    זה נשמע באמת מאוד כואב לדעת שביתך דחויה בגן. ראשית, כדאי ללמד אותה כיצד להגיב לילדים שמדברים אליה לא יפה (למשל: להתרחק, לענות בחזרה, להגיד לגננת). שנית, אולי אפשר לבקש מהגננת שתחבר בינה לבין ילדה אחרת שנראית מתאימה לביתך. שלישית, כאשר את נוכחת בהתנהגויות שמפריעות לביתך להסתגל מבחינה חברתית (למשל במפגשים משפחתיים עם ילדים מהמשפחה) תוכלי לנסות ולהכווין אותה כיצד להתנהג בצורה יותר נעימה ומותאמת. כמו כן, במידת הצורך קיימות קבוצות טיפוליות שמטרתן לשפר מיומנויות חברתיות אצל ילדים.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו