בעיות רגשיות

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • בעיות רגשיות
    נעמי
    03/10/2014

    אני ובעלי מתגרשים לאחר מע' יחסים מלווה ריבים רבים כולל מול הילדים ( בת 6.5 - 3.5) מזה חודשיים בעלי לא מתגורר איתנו .
    היעדרות בעלי בבית גורם לילדתי הצעירה התקפות בכי , התקפות זעם וגעגועים לאביה .
    למשל לאחרונה ביטאה חרדה שאביה אינו אוהב אותה וזו היא הסיבה שלא מגיע הביתה לראות אותה. שיחות טלפון עימו אינן מרגיעות אותה .
    מדיי לילה מתעוררת בבכי . אתמול התעוררה בשעה 4 לפנות בוקר ודרשה אותו בצרחות ובכי שנמשך שעה.
    הייתי רוצה לדעת האם זו תגובה טבעית או האם זו היא סיבה לדאגה ?
    בסוף החודש אמורה להתחיל טיפול דרך אומנות האם זה יכול לסייע לה או האם מומלץ טיפול בסוג אחר
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיות רגשיות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיות רגשיות - תגובה

    פז שפירא
    10/10/2014

    הי נעמי,

    נשמע בנסיבות הנוכחיות, בהן בעלך אינו נמצא ואף אינו מגיע לבקר, החרדות והקושי הרב של ביתך הינם טבעיים. טיפול לביתך יוכל לעזור לה אך לטעמי חשוב לא פחות שאת תוכלי לקבל הדרכת הורים שתכוון אותך כיצד להתנהג איתה בתקופה לא פשוטה זו.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו