כניסה בבוקר לבית ספר -כיתה א

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • כניסה בבוקר לבית ספר -כיתה א
    אולין
    06/10/2014

    שלום,הבת שלי בת 6 ו שמונה חודשים ,עלתה לכיתה א . כל יום כמה עצבנית ובוכה, לא רוצה להתלבש לבד ,ולא רוצה ללכת לבית ספר, אני לוקחת אותה ומשאירה אותה בוכה עם המנהלת או מורה שתחזיק אותה שלא תברח, במשך היום היא מתנהגת רגיל , וגם בצהרון מאוד נהנית . אחר הצהריים מתנהגת רגיל, חוץ מזה שלא רוצה לדבר על הנושא . תמיד היו לה בעיות להתנתק בבוקר, אבל בבית ספר זה יותר קשה , אין סייעת שתחבק אותה ותהיה איתה, מה אתם מציעים לעשות ? האם טיפול פסיכולוגי יעזור ? אם כן טיפול שרוב המפגשים יהיו איתה ? תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כניסה בבוקר לבית ספר -כיתה א - תגובה

    פז שפירא
    07/10/2014

    הי אולין,

    להערכתי, אם אין קשיים מיוחדים נוספים בבית והבעיה ממוקדת בהסתגלות לבית הספר – יש מקום לבדוק קודם כל איך לגרום לביתך להרגיש יותר נוח בבית הספר. אומנם מדובר בבית ספר ולא בגן אך לטעמי יש מקום לקבוע פגישה עם המורה ולנסות לבדוק איתה איך תוכלו יחד לחזק את ביתך בעניין. רעיונות לדוגמה: שאתם תיתנו לה חפץ שלכם שהיא תשמור עליו בבית הספר, שהמורה תשתדל להעניק לה חום ויחס בתחילת היום, לתת לה חיזוקים (מחמאות/מדבקות וכו') אם היא לא תברח, לתת לה פעילות שהיא אוהבת לעשות בתחילת היום לפני תחילת השיעור (ספר שהיא אוהבת, יצירה וכו').

    כמו כן כדאי לדבר עם ביתך ולשאול אותה מה היא חושבת שיעזור לה בתחילת היום.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו