התייעצות לפני הוצאת נכות

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • התייעצות לפני הוצאת נכות
    סאלי
    07/10/2014

    הילד שלנו הי אז בן שנתיים וחצי כשנחבל ממדרגות נאות ויש על ידו צלקות כנראה לכל החיים .
    אנחנו ההורים מאוד רוצים לתבוע על הצלקת והנפשי גם יחד, רצינו להתייעץ לפני כן איתכם אם לא כדאי להשאיר הכל לגיל יותר גדול , ולא להחליט בשבילו אם לקבל נכות ופיצויים
    מה עושים בנידון במצב כזה האם כדאי להתחיל לתבוע עכשיו
    תודה סאלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התייעצות לפני הוצאת נכות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התייעצות לפני הוצאת נכות - תגובה

    פז שפירא
    07/10/2014

    הי סאלי,

    את שואלת שאלה שנראה שכרוכות בה שתי סוגיות: סוגיה משפטית וסוגיה פסיכולוגית. כדאי להתייעץ לגבי הסוגיה המשפטית עם איש מקצוע מתחום זה.

    לגבי ההיבט הנפשי – השאלה היא עד כמה בנך אמור להיות מעורב בתהליך. האם יש צורך באבחון או בפגישה עם אנשי מקצוע? אם כן – במה זה כרוך? מהן המשמעויות של קבלת הנכות – האם בנך עשוי לקבל הקלות כלשהן/עזרים או האם קבלת הנכות עלולה לגרום להגבלות מסויימות בעתיד הרחוק (צבא, תעסוקה וכו').

    להערכתי כדאי שתתייעצו כאמור עם עו"ד (אם אני לא טועה מתחום הנזיקין) ובעניין הנפשי כדאי לבחון את השאלות שהעלתי לעומק ולהחליט. יתכן מאוד שזהו נושא מורכב וטעון הדורש התייעצות פרטנית עם פסיכולוג.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו