מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- יבעיה עם בן ארבערוני25/10/2014
שלום. בני בן 4, ילד מאד חברותי ואוהב לארח ולהתארח אצל חברים. הבעיה שלי היא לקחת אותו מבית החבר. בכל פעם שאני מגיעה לקחת אותו מחברים אני נתקלת בסירוב לשוב הביתה. הוא רוצה להישאר אצל החבר או החברה, הוא אפילו מציע להם להישאר לישון אצלם ובסוף אני תמיד צריכה לקחת אותו בכוח על הידיים. לפני כן הוא צועק שהוא לא רוצה ללכת, בורח לחדרים אחרים בבית החבר שלא נעים לי להכנס לשם ובכלל יוצר מחזה מביך. אני חייבת לציין שאין איתו בעיות משמעת. זו כבר השנה השניה שזה חוזר על עצמו. אני מוצאת את עצמי נמנעת מלהענות להזמנות של חבריו לבקר אצלם וממש חבל לי.
שוחחתי איתו לא פעם על הנושא. הוא תמיד מבטיח שזה לא יקרה שוב. לפני שהוא עולה לבית החבר הוא מבטיח שלא יעשה בעיות כשאאסוף אותו ובסופו של דבר אני מוצאת את עצמי באותה סיטואציה.
אני מציינת שאני גרושה והוא ילד יחיד (אביו לא גר בארץ). אין לו סבים וסבתות. הוא מפותח מאד רגשית לגילו וילדים מאד נהנים בחברתו. והשאלה היא האם מדובר ברצון להישאר בתוך מקום בו ישנה המולת משפחה או משהו אחר? הוא גם תמיד רוצה שנישאר לישון אצל חברים או משפחה שאנחנו מבקרים.
אשמח לעזרה כדי לא להימנע מלשלוח אותו לבתי חבריו.
אגב זה קורה אצל כולם ולא חבר ספציפי.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יבעיה עם בן ארבע - תגובה
פז שפירא13/11/2014הי רוני,
זוהי תגובה שכיחה אצל ילדים, שנובעת בדרך כלל מרצון להמשיך ולשחק ולא להפסיק את הכיף. אני מציעה להגיד לבנך מראש את השעה שבו תבואי לקחת אותו, לבקש מההורה של החבר לומר לו רבע שעה-עשר דקות שאת עומדת להגיע. כמו כן, תוכלי לקבוע איתו מראש לעשות משהו כיפי אחרי שתיקחי אותו מהחבר. תוכלי לבקש מההורה השני לתת לו "הפתעה קטנה לדרך" אותה יקבל בדלת, רק אם יצא יפה (משהו קטן כמו מדבקה, סוכריה וכו').* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצלנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
