מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- בעיות שינהמרינה26/10/2014
שלום, יש לי תינוק בן שנה וארבעץ מאז הלידה לישון לא היה הצד החזק שלו. היום הוא כבר ישן לילה שלם אבל מתעורר מאוד מוקדם. הוא הולך לישון בשמונה ועד לאחרונה היה קם בסביבות חמד. בשבועות האחרונים הוא השכם קום בארבע ולפעמים אחרי שלוש כבר היה מתחיל להתעורר. אני ובעלי עבדנו איתו שימשיך לישון במשך שלושה ימים. ביום הראשון נגשנו כל כמה דק ללטף ביום השני כבר בכה פחות וביום השלישי לא בכה וכבר התעורר בשש וחצי אבל עכשיו הוא שוב כל פעם מתעורר 10 דק לפני היום הקדם. מתעורר ומתחיל לבכות ולצרוח ( מה שלא היה קודם). זה ברור לי שזה בכי התנהגותי אבל אני לא יודעת עד כמה לבמשיך את זה. הוא נהיה פתאום נורא קפריזי גם בדבים אחרים אם לא נותנים לו את מה שהוא רוצה הוא מתיישב או נשכב וצורח ובוכהץ אני לא יודעת אם זה שלב שהוא פשוט בוחן את הגבולות ואז צריך להיות קשה איתו או שזו תגובה לתהליך שעשינו עם השינה. אני מפחדת לעשות לו איזושהי טראומה. בעלי מתעקש שהוא צריך לישון לפחות עד שש וחצי שבע אבל ממה ששמעתי מאמהות אחרים אם הוא ישן עד חמש זה מספיק....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיות שינה - תגובה
פז שפירא12/11/2014הי מרינה,
התנהגות במהלך היום כפי שתיארת הינה שכיחה בפעוטות בסביבות גיל שנה. לצד זאת, איני פוסלת את האפשרות שהשערתך נכונה והצבת הגבולות בלילה מייצרת מתח מסויים.
אני מציעה שתחליטו על שעת הקימה יחד, על פי הצרכים שלכם. לאחר שתחליטו זאת, אני מציעה להמשיך עם השיטה בה התחלתם, של ללטף ולהחזיר לישון, במידה והיא מקובלת עליכם. זאת כיוון שזוהי שיטה שבה אתם נוכחים ומרגיעים ולצד זאת מציבה גבול. איני חושבת שהתמדה בשיטה זו תגרום לטראומה. את הקושי במהלך היום אפשר לרכך על ידי שתחבקו אותו כאשר משתולל, על ידי תוספת תשומת לב וחום ועל ידי מתן אפשרויות בחירה בדברים מסויימים על מנת שבנך ירגיש שיש לו שליטה בחלק מהדברים. כל זאת לצד העמידה על העקרונות החשובים לכם.
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
