ילד בן ארבע חזר להרטיב

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • ילד בן ארבע חזר להרטיב
    שרון
    31/10/2014

    אולי יותר נכון לומר: מתעצל ללכת לשירותים ולכן בורח לו פיפי בתחתונים - רק בשעות הערות ורק פיפי, כלומר הלילה יבש וקקי הוא עושה בסדר גמור בשירותים.

    גמול כבר שנה וחצי, הגמילה עברה חלק ובאמת בלי "בריחות" אבל לפני כחצי שנה התחיל להסתובב עם תחתונים רטובים, לא מוכן ללכת לשירותים גם כשמציעים לו, מתווכח ואומר ש"אין לי פיפי" או "אין לי כוח לעשות פיפי". וזה הולך ונהיה יותר רציני.

    התחיל בספטמבר גן לילדי טרום חובה וחובה יחד, הוא כמעט הכי קטן בגן. בוגר מאד מבחינת יכולת התנסחות והבנה, כך שנראה שהוא פשוט מתעצל, חבל לו להפסיק משחק באמצע וללכת לשירותים אז בורח.

    ניסינו מדבקות (מדבקה על כל יום של תחתונים יבשים וכל חמש מדבקות פרס), ניסינו בנעים, ניסינו בשכנועים, איימנו להחזיר לגן הישן - וכלום.

    נא עזרתכם,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ילד בן ארבע חזר להרטיב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ילד בן ארבע חזר להרטיב - תגובה

    פז שפירא
    15/11/2014

    הי נעמי,

    תוכלו לבקש מצוות הדן להזכיר לו ללכת לשירותים. כאשר הצוות מזכירים לו ללכת לשירותים, אם הוא מסרב, אפשר להפסיק את המשחק ושיוכל לחזור לשחק רק אחרי הליכה לשירותים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו