בת שנתיים - רגרסיה בהתפתחות דיבור

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • בת שנתיים - רגרסיה בהתפתחות דיבור
    קטיה
    04/11/2014

    שלום,
    אשמח לייעוץ,
    בתי בת שנתיים מדברת אך ורק גיבריש.
    בגיל שנה וחצי צברה אוצר מילים קטן כעשר מילים. לאחר כשבועיים נפלה ושברה עצם ברגל, הייתה שלוש שבועות עם גבס.
    לאחר מכן שמנו לב שהפסיקה לדבר, ביקשה דברים באמצעות הצבעה וצליל אאאא, אך בהתחלה לא קישרנו לאירוע הנפילה.
    בחודשיים אחרונים התחילה לדבר ג'יבריש.
    בדיעבד, אנחנו בטוחים שהרגרסיה והפסקת דיבור קשורים לנפילה.
    האם להמתין או שיש מה לעשות בשלב זה?
    תהליך של איבחון קלינאית תקשורת התחלתי, בהמתנה לתור לבדיקת שמיעה.
    אבל יש לי תחושה שאני זקוקה לעזרה מסוג אחר.
    נא התיעצותכם.
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בת שנתיים - רגרסיה בהתפתחות דיבור - תגובה

    יאיר סהר
    04/11/2014

    שלום קטיה,
    לפי התיאור שלך, בהחלט יתכן שמדובר במצב שיכול להיות מטופל על ידי קלינאית תקשורת, ובהחלט שחשוב לשלול מצב רפואי.

    כדאי להמתין לתוצאות בדיקות השמיעה והאבחון של הקלינאית, ואח"כ נשמח שתחזרי להתייעץ.

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו