תינוקת בת שנה

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • תינוקת בת שנה
    ליאת
    04/11/2014

    שלום רב ,בתי בת שנה ממש אוטוטו ועדיין לא עומדת ולא מתיישבת לבד.. היא זוחלת גחון בלבד! אני מאוד מודאגת מהמצב כי היא זוחלת גחון כבר הרבה זמן וגם לא משתפת הכי פעולה איתי שאני מנסה לעודד אוצה לתפוס במיטה חעמוד וכו', התחלנו פיזיותרפיה פעם ראשונה והיא נתנה לנו תרגילים בבית לא קל לבתי וכמו שצייני לא תמיד מעוניינת . אני אציין דבר חשוב שבתי לא אוהבת לשחק לבד תמיד מחפשת אותי או את בעלי בסביבתה גם אם אנחנו מתרחקים למטבח והיא רואה אותנו משם היא מתחילה לבכות ולזחול אליי גחון בבכי . לא מוכנה לשחק לבד ולהעסיק את עצמה. ממש מודאגת האם יש סיבה,ומה עליי לעשות. תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תינוקת בת שנה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תינוקת בת שנה - תגובה

    פז שפירא
    09/11/2014

    הי ליאת,

    נשמע שלא פשוט לך להתמודד עם כך שביתך אולי נמצאת באיחור התפתחותי בעניין הישיבה וההליכה. כמו כן לא פשוט להתמודד עם חוסר שיתוף הפעולה של ביתך. כדאי לנסות ולברר עם הפיסיותרפיסטית איך להתמודד עם חוסר שיתוף הפעולה. אולי ישנן דרכים שימשכו את ביתך לבצע תרגילים כאלה ואחרים.

    לגבי שאלתך השנייה, ייתכן שביתך זקוקה מאוד לנוכחותכם ולמשחק שלכם איתה ולדעתי כדאי לספק צורך זה ככל שאפשר. בנוסף ייתכן וביתך חווה חרדת פרידה ולכן כדאי לומר לה בכל פעם שאתם מתרחקים (גם אם זה בתוך הבית) - לאן אתם הולכים ושעוד מעט תחזרו.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו