מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- כניסה לבהסנטשה07/11/2014
שלום רב,
בני בן בשמונה מתקשה מאוד מתחילתה של השנה להכנס לבהס ללא ליוי מסודר עלידנו אחד מהוריו.
מגלה סימפטומים של כאבים פזורים ולא ברורים בגוף ואף לעיתים חנק ותחושות בחילה, הכניסה מלווה בבכי, מבקש לרוב להשאר בבית.
לציין שבמהלך הבוקר מתגבר ואף מצליח להנות מבהס.
כמו כן גם בשנה שעברה היו קשיים אך ללא בכי מעבר לחודש הראשון וללא אי אילו כאבים סומטיים...
במהלך היום שמח , מזמין חברים .. נהנה בחברתם אך נמנע מפעולות "מסוכנות" למשל רכיבה על אפניים, קורקינט וכ...
האם אכן מדובר בחרדת נטישה וכיצד ניתן לעזור לו להתגבר על החרדות המלוות אותו.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כניסה לבהס - תגובה
פז שפירא15/11/2014הי נטשה,
לגבי הכאבים, החנק והבחילה האם שללתם מצב רפואי כלשהו? האם ניסיתם לברר איתו, בזמן שהוא רגוע מדוע הוא בוכה בבוקר, ממה הוא חושש ומה מפריע לו? האם הוא מספר על משהו/מישהו שמטריד אותו בבית הספר?
אנא השיבי על שאלותיי כדי שאוכל להמשיך ולייעץ לך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכניסה לבית הספר
נטשה15/11/2014שלום,
עונה לשאלותך,...עברנו בירור גופני ללא כל ממצאים, שולל בכיתה ובבבית הספר כל הטרדה כלשהיא מצד הילדים או המורים.
טוען שמאוד מתגעגע אילנו { ההורים}, חושש שיקרה לנו משהו, חושש מאוד שנשכח אותו בבית הספר.
תודה מראש על התיחסותך..נטשה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכניסה לבית הספר - תגובה
פז שפירא16/11/2014נשמע שבנך זקוק להרגשה שהוא מוגן ושמור. תוכלו לעזור לו על ידי כך שאתם באופן יזום תאמרו לו משפטים כמו: "אבוא לקחת אותך מבית הספר ולא אשכח אותך", "אתה הולך עכשיו לבית הספר, נתראה בצהריים והכול יהיה בסדר - גם אצלך וגם אצלנו", "אנחנו תמיד איתך, שומרים עליך" וכו'. אפשר להציע לו דברים שיוכל לעשות כשהוא מרגיש בבית הספר שהוא מאוד מתגעגע אליכם. למשל, אפשר לתת לו מחברת ולהציע שיכתוב לכם כמה מילים ברגעים שקשה לו ושאתם תקראו זאת אחרי שיחזור מבית הספר. אפשר לבקש ממנו לשמור עבורכם חפץ שלכם, תוכלו גם אתם לכתוב לו פתק קטן בכל יום ולהגיד לו שיפתח בהפסקה ויקרא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
