כניסה לבהס

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • כניסה לבהס
    נטשה
    07/11/2014

    שלום רב,
    בני בן בשמונה מתקשה מאוד מתחילתה של השנה להכנס לבהס ללא ליוי מסודר עלידנו אחד מהוריו.
    מגלה סימפטומים של כאבים פזורים ולא ברורים בגוף ואף לעיתים חנק ותחושות בחילה, הכניסה מלווה בבכי, מבקש לרוב להשאר בבית.
    לציין שבמהלך הבוקר מתגבר ואף מצליח להנות מבהס.
    כמו כן גם בשנה שעברה היו קשיים אך ללא בכי מעבר לחודש הראשון וללא אי אילו כאבים סומטיים...
    במהלך היום שמח , מזמין חברים .. נהנה בחברתם אך נמנע מפעולות "מסוכנות" למשל רכיבה על אפניים, קורקינט וכ...

    האם אכן מדובר בחרדת נטישה וכיצד ניתן לעזור לו להתגבר על החרדות המלוות אותו.

    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כניסה לבהס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כניסה לבהס - תגובה

    פז שפירא
    15/11/2014

    הי נטשה,

    לגבי הכאבים, החנק והבחילה האם שללתם מצב רפואי כלשהו? האם ניסיתם לברר איתו, בזמן שהוא רגוע מדוע הוא בוכה בבוקר, ממה הוא חושש ומה מפריע לו? האם הוא מספר על משהו/מישהו שמטריד אותו בבית הספר?

    אנא השיבי על שאלותיי כדי שאוכל להמשיך ולייעץ לך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כניסה לבית הספר

    נטשה
    15/11/2014

    שלום,
    עונה לשאלותך,...עברנו בירור גופני ללא כל ממצאים, שולל בכיתה ובבבית הספר כל הטרדה כלשהיא מצד הילדים או המורים.
    טוען שמאוד מתגעגע אילנו { ההורים}, חושש שיקרה לנו משהו, חושש מאוד שנשכח אותו בבית הספר.


    תודה מראש על התיחסותך..נטשה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כניסה לבית הספר - תגובה

    פז שפירא
    16/11/2014

    נשמע שבנך זקוק להרגשה שהוא מוגן ושמור. תוכלו לעזור לו על ידי כך שאתם באופן יזום תאמרו לו משפטים כמו: "אבוא לקחת אותך מבית הספר ולא אשכח אותך", "אתה הולך עכשיו לבית הספר, נתראה בצהריים והכול יהיה בסדר - גם אצלך וגם אצלנו", "אנחנו תמיד איתך, שומרים עליך" וכו'. אפשר להציע לו דברים שיוכל לעשות כשהוא מרגיש בבית הספר שהוא מאוד מתגעגע אליכם. למשל, אפשר לתת לו מחברת ולהציע שיכתוב לכם כמה מילים ברגעים שקשה לו ושאתם תקראו זאת אחרי שיחזור מבית הספר. אפשר לבקש ממנו לשמור עבורכם חפץ שלכם, תוכלו גם אתם לכתוב לו פתק קטן בכל יום ולהגיד לו שיפתח בהפסקה ויקרא.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו