מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- עוד מעט בן 7שלום09/11/2014
שלום ,אמא ל 3 ילדים 26,19, ו 7 .הוא אוהב את אבא שלו מאד. וזה נפלא.
אבא שלו מספר לו סיפורי דימיון רבים הוא "מארגן אותו לבית הספר" סנדוויץ
פרי (כאשר הכל נשאר מבולגן במטבח--כמה גברי מצידו)לרוב הילד הולך לבד לבית הספר
קרוב לבית (ביישוב).חזרה עצמאית מבית הספר . כאשר לא תמיד האבא מגיע בזמן
לקבל אותו בבית.האבא חופשי בזמן מנהל עסק זעיר מצהרים עד ערב מאוחר.
כאשר אני מגיעה מהעבודה ב16 "אוספת "את כל האי סדר" שיעורים אוכל ניקיון מקלחת ארוחת ערב בילוי שיחה דאגה צחצוח וכללים.ובסוף שבוע זה הילד אומר:אני אוהב את אבא יותר ואותך אני לא אוהב. אבא בצבע חום ולכן הוא חם ומחמם אותי ואת בצבע לבן
מה שאבא שלו אומר "קרה יותר".נו....באמת... לעזאזל עובדת קורעת את עצמי שותקת
כי הבעל עסוק עם עסק וחברים ללא זוגיות שלמה דואגת לילד הזה כמו שלא דאגתי מעולם הילד הזה בא בתפילות וטיפולים ובסוף אני אוהב את אבא יותר נו... לך תיתן
תחלום תקווה ובסוף את לא שווה כלום. גם ככה לא טוב לי ולאבא שלו ביחד.
אז עוד אבא שלו לוקח "את כל הקרדיט" על ...לא יודעת מה. האם ילדים בגל זה ככה מדברים. או שזהו פיספסתי אותו ואני לא רוצה אותו רק את הגדולים שלי.
כי לא ניתן לבטוח בילד שמעכשיו את רואה שהוא לא רואה אותך ממטר כמו אבא שלו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עוד מעט בן 7 - תגובה
פז שפירא09/11/2014הי,
לפעמים ילדים אומרים להורים שהם אינם אוהבים אותם או שהם אוהבים את ההורה השני לא כי זה נכון, אלא כי הם בעצם רוצים להביע כעס או כי הם רוצים לבדוק את התגובה לאמירה כזו.
אני מאמינה שבנך אוהב אותך אך רוצה לומר לך שהוא כועס או שמעוניין לעורר את קנאתך. נסי לשים לב מתי הוא אומר לך זאת. האם הוא אומר זאת כשאת מציבה לו גבולות? אני מציעה להראות לבנך שאינך מתרגשת מהאמירות האלה. אם את מתרשמת שבנך אומר לך אמירות אלה כתגובה למשהו שאמרת או עשית תוכלי לומר לו משהו כזה: "אני יודעת שאתה אוהב אותי, אולי אתה כועס עלי כי לא הרשיתי לך..."
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
