בת חמש ואמא מודאגת

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • בת חמש ואמא מודאגת
    אורה
    16/11/2014

    שלום רב.
    בתי בתחמש ויש לה אחות בת שלוש. בדרך לגן ביום גשום נתתי לקטנה יד לעבור את הכביש וביקשתי מבתי בת החמש לתת יד לקטנה. באמצע הכביש היא עזבה את ידה ותכננה לרוץ לכיוון המדרכה בכביש רחב ומסוכן. תפסתי את ידה בכוח רב וכשהגענו לצד השני צרחתי עליה בכול כוחי. (בתי בת ה3 אמרה שהשתנה לי הקול). הסברתי לה בקול רם כמה הכביש מסוכן ושניבהלתי. היא בכתה ולא רצתה חיבוק או לדבר איתי. אני חוששת שההתנהגות שלי היתה קיצונית מהבהלה. והכאבתי ליד שלה מהלחץ והכעס. היא גם ככה לא בטוחה בעצמה בגן. האם יש דרך לתקן? אני חוששת שבתגובות כאלה עלולה להוריד לה את הבטחון. אמא מודאגת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בת חמש ואמא מודאגת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בת חמש ואמא מודאגת - תגובה

    פז שפירא
    16/11/2014

    הי אורה,

    הסיטואציה הזו הייתה מאוד מפחידה עבורך ולכן התנהגותך מובנת. במידה ובדרך כלל היחסים ביניכן טובים וזוהי התנהגות קיצונית למצב מאוד מפחיד אני לא רואה בכך בעייה. כיוון שהדבר מטריד אותך, תוכלי לומר לביתך שחבל לך שצעקת עליה ושהכאבת לה, שאת לא אוהבת להתנהג אליה ככה, אבל שאת מאוד נבהלת כשהיא רצה בכביש ורצית להראות לה בהתנהגותך כמה זה מסוכן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו