דמיון בגיל הרך

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • דמיון בגיל הרך
    לילי
    22/11/2014

    בני בן שנתיים ותשעה חודשים קורא לעצמו "חתולי" מזה כחודש. הוא דבק בכך כל היום ומבקש שידברו אליו כך ולא בשמו. "תגיד לחתולי שאסור כך וכך". הוא מיילל ומבקש מאיתנו לשחק במשחקי דמיון "הצילו את חתולי " וכו'. פרט לכך מתנהג כרגיל ובאופן תקין. האם לסרב לשתף איתו פעולה מחשש שלא ברור לו ההבדל בין דמיון למציאות? איך כדאי להתיחס לכך?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דמיון בגיל הרך

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דמיון בגיל הרך - תגובה

    פז שפירא
    01/12/2014

    הי לילי,

    באופן כללי אני ממליצה לשחק עם הילד במשחק שהוא רוצה. יחד עם זאת, כדאי לחשוב איך את מרגישה עם המשחק. אולי זה מביך אותך לשחק בזה מחוץ לבית? אולי לא נעים לך לא להגיד כלל את שמו במהלך היום? אולי זה מעייף אותך לשחק ב"חתולי" כל היום. חשוב שתשימי גם לב לגבולות שלך ולצרכים שלך כאן ולהביא אותם לידי ביטוי. דרכים אפשריות לפשרה בעניין: להחליט שמשחקים ב"חתולי" לזמן מוגבל/רק בבית וכו'. אם את חוששת שישנו טשטוש משמעותי בין דמיון למציאות כדאי להדגיש שמדובר במשחק. למשל, כאשר הוא אומר לך להגיד לחתולי כך וכך, אפשר לומר שהוא רוצה לשחק בחתולי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו