בכי בגן ולפני הגן מיואשתתת

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • בכי בגן ולפני הגן מיואשתתת
    ליזה
    22/11/2014

    שלום
    השנה בתי בת ה3 וחצי החלה גן עירייה
    היא התחילה יפה. .לא בכתה.
    בדיוק לפני שבוע היא חלתה ובעצם לא יכלה לאכול מאוב כאב אף לא בגן. זה התחיל מבכי בארוחת 10 בגן כי היא לא רצתה לאכול..לבכי בפרידה בבוקר בגן ובכי ארוך בלילה שלפני הגן. במהלך שבוע זה היא בוכה כל בוקר עד שעה 11 בעצם מהפרידה בוקר עד תום ארוחת 10 ומשעה 11 היל טוב ויפה. אך הסיפור חוזר על עצמו. הילדה לא רוצה לגן, לא רוצה אוכל לגן ולא רוצה תיק לגן. חשוב לציין שכבר הבריאה
    מה עושים?
    איך מחזירים אותה לשגרה שבה הייתה?
    לשגרה של פרידה ללא בכי וליחות ללא לבכי...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בכי בגן ולפני הגן מיואשתתת - תגובה

    פז שפירא
    01/12/2014

    הי ליזה,

    פעמים רבות ילדים חווים רגרסיה אחרי שהם חולים. במקרה של ביתך, היא כנראה מקשרת את הכאב שהיה לה באוכל לגן וכדאי לנסות ולהפחית את הקישור הזה. אפשר אולי לומר לה שאת יודעת שהיה לה כואב כשאכלה בגן בזמן שהייתה חולה אך שעכשיו היא כבר בריאה. אפשר לחשוב יחד איתה מה היא רוצה לאכול בגן שיגרום לה להרגשה טובה. כדאי לתת לה בתקופה הקרובה הרבה חום ולבקש גם מצוות הגן לנהוג כך, במיוחד מהפרידה עד סיום ארוחת הבוקר.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו