ניתוק קשר עם סבתא

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • ניתוק קשר עם סבתא
    יפית
    30/11/2014

    שלום, ברצוני להפנות שאלה לפורום לפסיכולוג/ית ילדים.
    לאחרונה החלטתי לנתק קשר עם אימי עקב התנהגות בעייתית מצידה,
    אני לא רוצה שיהיה לה קשר עם שתי בנותיי ( בנות 11, 8) ורציתי לדעת איך להתנהל מולם בנושא זה, האם לספר להן, לשתף אותן, או שפשוט לא להזכיר אותה.
    יש לציין שמפעם לפעם הן שואלות עליה, לא באופן רציף, וכמו כן הקשר בינה לבינן לא היה מאוד קרוב , נפגשו לעיתים רחוקות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ניתוק קשר עם סבתא

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוק קשר עם סבתא - תגובה

    פז שפירא
    01/12/2014

    הי יפית,

    אני מציעה להסביר לבנותייך את המצב. אני חושבת שלא כדאי לומר שאינך רוצה שיהיה להן קשר עם סבתא. כדאי להשאיר את ההתייחסות לסבתא טובה ככל האפשר. אפשר להסביר שאת וסבתא כיום בקשר לא טוב ולכן אינכם מתראים עימה. במידת האפשר, כדאי לציין שזהו דבר שיכול להשתנות בעתיד. האם ישנה אפשרות שבנותייך תקיימנה עם סבתן קשר מוגבל - למשל דרך מכתבים או בדרך אחרת שנראית לך נכונה? אני מציעה לחשוב אם ישנה דרך כזו על מנת שבנותייך לא יחוו נתק מוחלט מסבתן וכן על מנת שהן לא יפנימו מודל של נתק מהורה.

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו