מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- בכי היסטרי בלילות אצל ילדה בת שנתייאמא ל-202/12/2014
שלום
בתי בת השנתיים מתעוררת בשבועיים האחרונים באמצע הלילה בצרחות
שום דבר לא עוזר, היא גם לא רוצה שום דבר - לא חיבוק, לא מים, לא חם לה, לא קר לה, אפילו לא רוצה לעבור למיטה שלנו. היא רק צורחת בהיסטריה לכל דבר שאנחנו מציעים. וגם אם עוזבים אותה היא צורחת...
מישהי הציעה לי להוציא אותה מהחדר ולעמוד איתה ליד חלון פתוח או ליד המקרר (בשביל משב אוויר קריר) וזה עבד בשני הלילות הראשונים ואח"כ כבר לא :(
הצרחות יכולות להימשך אפילו שעה שלמה!! ויש לי תינוק קטן שמתעורר מזה ואז בכלל יש חגיגה....
מה עושים?????
חשוב לי לציין כמה דברים:
אמנם נולד לה אח קטן, אבל אין בה טיפת קנאה! היא ממש אוהבת אותו ומאד טובה אליו.
היא התחילה גן השנה, עד עכשיו היתה איתי בבית, ואחרי חודשיים בגן הגננת שהיא מאד אוהבת עזבה... אבל גם את שאר הצוות היא אוהבת, והיא מאד שמחה ללכת לגן בדרך כלל.
דבר אחרון- כשהיא מתעוררת בלילות, היא אומרת כל הזמן "לא רוצה" גם כשאנחנו לא אומרים כלום. אני מתחילה לפחד שעושים לה משהו בגן והיא מדברת על זה... למרות שהיא באמת אוהבת ללכת לגן
:(* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בכי היסטרי בלילות אצל ילדה בת שנתיי - תגובה
פז שפירא06/12/2014הי,
ייתכן וביתך סובלת מביעותי שינה. אם אכן כך, כדאי לבדוק אם היא נחשפה לאחרונה למשהו מבהיל, אם משהו מטריד אותה או אם חלו שינויים כלשהם. בנוסף, כדאי לבדוק אם היא הולכת לישון מאוד עייפה ואם כן, אפשר להשכיב אותה לישון מוקדם יותר.
כשהיא צורחת כדאי להיות לידה בשקט עד שמפסיקה לצרוח. בדרך כלל המצב חולף לאחר זמן מה.
במידה והמצב יימשך זמן רב פנו לייעוץ.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
