מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- ילדה קטנה מרביצהאסתי07/12/2014
שלום. יש לי נכדה בת שנתיים ושבעה חודשים. ילדה מאד חכמה, אוהבת, מלאת שמחת חיים. לפעמים כשהיא מתעצבנת נותנת סטירה או מכה לאמא, לאבא, קרה שגם לי היא עשתה זאת, פתאום נתנה לי סטירה בלי שום סיבה. אני לרגע הייתי בהלם, אבל אחר כך הסברתי לה שזה לא בסדר מה שהיא עשתה. לפני יומיים היא הרביצה לאבא שלה בשקית שהחזיקה ביד ובה כמה צעצועים. אבא כעס עליה, הושיב אותה על הכסא ולא נתן לה לבוא איתנו לשולחן האוכל שהתיישבנו לאכול. היא בכתה מאד ובשום אופן לא הסכימה להגיד סליחה או להראות איזו שהיא חרטה על המעשה. אחרי כמה זמן שהיא ישבה על הכסא ובכתה היא התחילה לקרוא לי שאבוא אליה, אבל ההורים לא הרשו לי בשום אופן לבוא אליה. היה לי נורא קשה אך לא ניגשתי אליה.
היא הולכת לגן,בגן היא לא מרביצה. בבית זה קורה די הרבה.
דרך אגב, יש עוד אחות קטנה יותר בבית. הגדולה מאד אוהבת אותה ומגינה על האחות הקטנה.
אני מבקשת את דעתכם, מה לעשות והאם זה נורמלי שילדה בגיל הזה מתנהגת כך.
תודה מראש
סבתא מודאגת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אשמח להתייחסות.
אסתי07/12/2014* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהילדה קטנה מרביצה - תגובה
פז שפירא19/12/2014הי אסתי,
ההתנהגות הינה נורמאלית אך אין לאפשר אותה. כדאי להגיב למכות כלפי ההורים וכלפיך לא רק במילים אלא גם במעשים. למשל, אפשר לומר לה אחרי שדבר כזה קורה שזה מאוד פוגע בכם ולכן אם היא מבקשת משהו אחרי שמרביצה, אין לכם חשק לתת לה כי אתם פגועים וכועסים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
