נער מתבגר

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • נער מתבגר
    מורן
    16/12/2014

    אנחנו הורים גרושים לשני בנים בני 11 ו 14 (היחסים בינינו טובים וחבריים ואנחנו מתואמים בכל מה שקשור לילדים). רציתי לשאול בקשר לבני בן ה 14. הוא ילד חברותי מאוד ומקובל בקרב הבנים והבנות. יש לו חברים מ"כל הסוגים" וזה בהחלט התחום החזק שלו, אלא שזהו כל עולמו הדבר החשוב לו ביותר הם החברים ובזה הוא משקיע את כל מרצו. מגיע הביתה אחרי ביה"ס לפעמים עם חבר ויוצא משעות הצהריים עד הערב עם חברים. גם בסופי שבוע הוא מבלה עם חברים. אני מודעת לזה שבגיל הזה הנערים מתרחקים מהמשפחה ומרגישים נוח יותר בקבוצת השווים אך רציתי לשאול האם זה לא מוגזם? האם להכריח אותו להיות יותר בבית?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נער מתבגר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נער מתבגר - תגובה

    פז שפירא
    19/12/2014

    הי מורן,

    השאלה המשמעותית לדעתי היא, האם זה מפריע לך. האם ישנן פעילויות שהיית רוצה שתעשו יחד וזה לא קורה היום. למשל, האם חשוב לך שתאכלו ארוחת ערב ביחד? האם חשוב לך שפעם בשבוע תעשו פעילות מסויימת יחד?

    אם כן, תוכלי לומר לו שאת מבינה שחשוב לו להיות עם חברים ושאת מעודדת את זה, אך חשוב לך גם שתעשו פעילויות מסויימות יחד והגיעו להסכמה כיצד לעשות זאת ששניכם תהיו מרוצים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו