מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- קשר אם תינוקעדן23/12/2014
התינוק שלי בן שנה, לפני חודשיים הפסקתי להרים אותו הרבה עקב בעייה רפואית, בעלי היה אוסף אותו מהגן ומקלח במקומי אבל אני עדיין הייתי נוכחת מאוד בחייו, משחקת, מאכילה, מטפלת וכל השאר, עכשיו כשהבראתי הוא לא מוכן לעבור לידיים שלי כשאני מנסה להרים אותו ואפילו כשבאה לאסוף מהגן הוא לא רוצה לבוא אלי מהמטפלת, עד לפני הבעיה הרפואית כשהייתי באה לגן הוא היה קופץ עליי.. מה יכול לגרום לתינוק שלי להתרחק ממני כל כך? אף פעם לא החסרתי ממנו כלום ותמיד דאגתי להתפתחות הפיזית והנפשית שלו ולכל הצרכים, אף פעם לא עשיתי משהו שיכול לפגוע בו חלילה.. איך אני מחזירה את הקשר שלנו לקדמותו?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קשר אם תינוק - תגובה
פז שפירא30/12/2014הי עדן,
יתכן כי בנך התרגל לכך שאת אינך אוספת אותו מהגן ושאינך מרימה אותו וקשה לו לחזור לשגרה הישנה. תחושת הזמן אצל ילדים שונה וחודשיים יכולים להראות לו כמו זמן רב. אפשרות נוספת היא שבנך מביעה במעשיו כעס מסויים על כך שבמשך החודשיים האלה לא הרמת אותו או אספת אותו מהגן. נסי להבין שאין זה אומר כלום על האימהות שלך ואכן נשמע שאת אמא מגוייסת ואוהבת. לצד זאת ילדים מתקשים פעמים רבות לבטא אכזבה וכעס במילים ועושים זאת דרך מעשים.
אני מציעה שלא לוותר, להמשיך כעת כשאת יכולה להגיע ולקחת אותו. אם הוא לא מוכן לעבור לידיים שלך אני מציעה, לשם התחלה, לבוא ולחבק ולנשק אותו תוך כדי שהוא על הידיים של מישהו אחר ולחבק אותו מבלי להרים בהתחלה כשהוא יושב או עומד. אמרי למטפלת שתעודד אותו לבוא אליך, לא בכעס על שלא רוצה אלא בשמחה על כך שאמא הגיעה. התמדה בהפגנת חום ואי ויתור נוכח ההתנהגות שלו תביא לדעתי לתוצאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
