יחסי אבא ובן

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • יחסי אבא ובן
    חסרת אונים
    26/12/2014

    שלום ,
    אני חייבת עזרה בבעיה שמחמירה מיום ליום , אני ובעלי נשואים 4 שנים יש לנו ילד מקסים בן שלוש, היחסים בינינו לא הכי טובים בעלי בן אדם מאד קשה אינו מסוגל לתקשר בצורה נורמלית והוא רוב הזמן חסר סבלנות ומדבר אליי לא יפה , אני מרשה לעצמי להעיד על עצמי שאני אדם מאד נוח ורגוע מאד טוטאלית בכל דבר ואשת שלום אבל בעלי בדיוק ההפך מיום שבני נולד התמסרתי ב200 אחוז לאימהות ואני גאה במי שהבן שלי גדל להיות בזכות עבודה רבה מצידי ודברים נכונים שאני עושה חוץ מזה שבחרתי לו אבא לא נכון , לא ארחיב על היחסים בינינו כי זו לא מטרת הפנייה שלי לפורום אבל רק אומר שהדבר יוצר חור ענק בין הבן שלי לבעלי ואני חסרת אונים הוא מאד מאד קשור אליי ופיתח אנטי לאבא שלו , יש בינינו גם רגעים יפים והכל כביכול בסדר אבל הבן שלי לא בסדר עם זה ולא סולח או יותר נכון לא שוכח , הוא ממש לא רוצה להיות בקירבתו גם אם זה ללכת לקנות מתנות , פארק, משחקיות למיניהן או כל דבר הוא לא מוכן שיקלח אותו , ירדים אותו או כל דבר אחר שברור מאליו שאבא עושה עם בנו חייבת לציין שמעולם לא פגע בו והוא מאד אוהב אותו (בעלי) אבל לא יודע איך לגשת אליו והרבה פעמים חסר סבלנות , אני בכל המצבים שאנחנו רבים משתדלת לא לתת לו להרגיש וגם כשאני במצב שבל איב אני עדיין מנסה לגשר ביניהם ולקרב ביניהם ולא לתת זה להשפיע אבל זה לא הולך.
    ניסיתי לדבר עם בעלי אינסוף פעמים על המצב אבל אין שום שינוי מצידו ושום השתדלות וזה מאד מכאיב לי , ניסינו טיפול זוגי לפני שנתיים בערך והעניין הזה עלה אבל הוא לא מוכן ללכת לשום טיפול ולקבל שום עזרה ואני מרגישה שאני על סף התמוטטות גם כי הכל עליי וגם כי כואב לי שלבן שלי אין אבא , מה אוכל לעשות? למי אוכל לפנות לעזרה? מה אני יכולה לעשות יותר ממה שאני עושה?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יחסי אבא ובן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יחסי אבא ובן - תגובה

    פז שפירא
    30/12/2014

    הי,

    אני מרגישה מפנייתך את הכאב הרב שלך. המצב נשמע לי מאוד מורכב ורגיש וקשה להשיב ולייעץ דרך הפורום. אני ממליצה לך ללכת לטיפול אישי עם פסיכולוג על מנת לחשוב על הסוגיות המורכבות והקשות שאת מתמודדת איתן בהורות, בזוגיות ובמערך המשפחתי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו