ילד שמשחק רק עם בנות

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • ילד שמשחק רק עם בנות
    נועה
    28/12/2014

    שלום רב,
    בני בן ה5 ילד בכור לעוד שני אחים קטנים ממנו, ילד רגיש מאוד. כל היום עושה הצגות והופעות אך תמיד מתחפש לבת, בוחר את הדמות הנשית כגון סינדרלה, שלגיה, נסיכה וכו. גם בחנויות צעצועים לרוב נמשך לאזורים של הבנות ושואל אם אני מרשה לו לקנות בובה. בגן משחק עם בנות בלבד. אין לו חברים בנים בכלל אלא חברה אחת מאוד טובה שלרוב משחק איתה לבד ואם מצרפים עוד ילדים זה רק בנות. שאלתי היא איך להתנהג? האם להבליג? לעודד אותו? אנחנו מנסים לעניין אותו בדברים של בנים אך הוא לא רוצה. מה זה אומר? אני מאוד חוששת מתגובות של ילדים אחרים כלפיו ומהסביבה בכלל. תודה מראש על העזרה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ילד שמשחק רק עם בנות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ילד שמשחק רק עם בנות - תגובה

    פז שפירא
    01/01/2015

    הי נועה,

    אתם מציעים לו תחומי עניין נוספים והוא אינו מעוניין בהם. על כן, לדעתי כדאי לאפשר לו ולקבל את תחומי העניין שלו. אפשר להכין אותו ולומר לו בעדינות שהוא מתעניין בדברים שבדרך כלל בנות מתעניינות בהם, שייתכן ויהיו לכך תגובות לא חיוביות מהסביבה, אך שאתם מקבלים אותו כפי שהוא ותתמכו בו בכל מקרה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו