מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- גניבה אצל ילד בן 10שרית29/12/2014
שלום , אשמח להתייעץ בנושא חשוב ..
בני בן ה10 - גנב כ350 שח מקופות החיסכון של אחיותיו וקנה עם זה ( ובכספו הפרטי) טלפון סלולרי .
יש לציין , שהוא שיקר לי כאשר אמר שהטלפון עולה סכום חלקי - ואני אישרתי את הקניה .
אני כעסתי אך גם ריחמתי עליו ( שבכלל הגיע למקום כזה ולשקר כזה ) ודווקא האמפתיה הזו הוציאה ממנו הרבה בכי .
הוא נשלח מוקדם למיטה ללא כל טכנולגיה .
שאלותיי :
1. מה העונש שצריך היה לתת ?
2. מה אפשר לעשות קדימה ?
3. מה עושים עם הטלפון החדש ? מחזירים לחנות ? גורמים לו לשלם על זה ?
תודה לכל עזרה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גניבה אצל ילד בן 10 - תגובה
פז שפירא30/12/2014הי שרית,
אין תשובה אחת לשאלה איזו תגובה צריכה להיות לעניין. יחד עם זאת אני יכולה להציע לך דרך פעולה בה אני הייתי נוקטת. יש לי הרגשה שלא כדאי להשאיר את הטלפון בידיו, כיוון שהוא נרכש בכסף שלקח מאחיותיו. אני מציעה לקחת את הפלאפון, שיהיה אצלכם ומבלי שתהיה לו גישה אליו. לאחר מכן, אפשר להציע לו להרוויח את הסכום שהיה חסר לו בדרך מקובלת והולמת - למשל תוכלו להחליט על כך שבכל פעם ש"יעבוד" בבית בעשיית מטלה כלשהי ירוויח סכום מסויים של כסף עד שיצליח להשיג את כל הסכום שלקח מאחיותיו. את הכסף הזה כדאי שתחזירו אתם להורים לאחיות. בנוסף, אני מציעה להתנות את קבלת הטלפון גם בעשיית מעשה של תיקון כלפי אחיותיו - למשל להכין להן ברכה, יצירה, דיסק עם שירים שאוהבות וכ'ו. תוכלו להציע להכין זאת יחד איתו. זאת על מנת להעביר מסר שנעשתה פגיעה וצריך לעשות מעשה על מנת לשקם ולתקן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה שעשינו...
שרית31/12/2014פשוט החזרנו את הטלפון לחנות והחזרנו את הכספים לבעליהם החוקיים
בנוסף שוחחנו על זה בבית .
וכמובן שבאותו יום הוא גם הלך לישון מוקדם ללא טנלוגיה בכלל וכו...
האם זה קשור , לדעתך , לגירושין שקרו לפני קרוב לשנה ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה שעשינו... - תגובה
פז שפירא01/01/2015התגובה נשמעת לי הולמת. ייתכן וזה קשור לגירושין, במידה וההתנהגות החלה בסמוך להם. עם זאת, ייתכנו סיבות שונות להתנהגות כזו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
