גניבה אצל ילד בן 10

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • גניבה אצל ילד בן 10
    שרית
    29/12/2014

    שלום , אשמח להתייעץ בנושא חשוב ..
    בני בן ה10 - גנב כ350 שח מקופות החיסכון של אחיותיו וקנה עם זה ( ובכספו הפרטי) טלפון סלולרי .
    יש לציין , שהוא שיקר לי כאשר אמר שהטלפון עולה סכום חלקי - ואני אישרתי את הקניה .
    אני כעסתי אך גם ריחמתי עליו ( שבכלל הגיע למקום כזה ולשקר כזה ) ודווקא האמפתיה הזו הוציאה ממנו הרבה בכי .
    הוא נשלח מוקדם למיטה ללא כל טכנולגיה .
    שאלותיי :
    1. מה העונש שצריך היה לתת ?
    2. מה אפשר לעשות קדימה ?
    3. מה עושים עם הטלפון החדש ? מחזירים לחנות ? גורמים לו לשלם על זה ?


    תודה לכל עזרה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גניבה אצל ילד בן 10

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גניבה אצל ילד בן 10 - תגובה

    פז שפירא
    30/12/2014

    הי שרית,

    אין תשובה אחת לשאלה איזו תגובה צריכה להיות לעניין. יחד עם זאת אני יכולה להציע לך דרך פעולה בה אני הייתי נוקטת. יש לי הרגשה שלא כדאי להשאיר את הטלפון בידיו, כיוון שהוא נרכש בכסף שלקח מאחיותיו. אני מציעה לקחת את הפלאפון, שיהיה אצלכם ומבלי שתהיה לו גישה אליו. לאחר מכן, אפשר להציע לו להרוויח את הסכום שהיה חסר לו בדרך מקובלת והולמת - למשל תוכלו להחליט על כך שבכל פעם ש"יעבוד" בבית בעשיית מטלה כלשהי ירוויח סכום מסויים של כסף עד שיצליח להשיג את כל הסכום שלקח מאחיותיו. את הכסף הזה כדאי שתחזירו אתם להורים לאחיות. בנוסף, אני מציעה להתנות את קבלת הטלפון גם בעשיית מעשה של תיקון כלפי אחיותיו - למשל להכין להן ברכה, יצירה, דיסק עם שירים שאוהבות וכ'ו. תוכלו להציע להכין זאת יחד איתו. זאת על מנת להעביר מסר שנעשתה פגיעה וצריך לעשות מעשה על מנת לשקם ולתקן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה שעשינו...

    שרית
    31/12/2014

    פשוט החזרנו את הטלפון לחנות והחזרנו את הכספים לבעליהם החוקיים
    בנוסף שוחחנו על זה בבית .
    וכמובן שבאותו יום הוא גם הלך לישון מוקדם ללא טנלוגיה בכלל וכו...

    האם זה קשור , לדעתך , לגירושין שקרו לפני קרוב לשנה ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה שעשינו... - תגובה

    פז שפירא
    01/01/2015

    התגובה נשמעת לי הולמת. ייתכן וזה קשור לגירושין, במידה וההתנהגות החלה בסמוך להם. עם זאת, ייתכנו סיבות שונות להתנהגות כזו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו