חיברות

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • חיברות
    לילי
    01/01/2015

    שלום
    ביתי בת שנתיים וחןודשיים
    ילדה נבונה ומפותחת לגילה
    לאחרונה ישנה קבוצת הורים שמיתארגנת על כל מיני פעילויות
    שלא תמיד אני יכולה להישתלב בהם מפאת עבודתי או לעיתים כי לא מיסתדר
    אני חוששת שמא הקבוצה הנל תתלכד ואז ביתי תישאר בחוץ ותיפגע חברתית
    זה מטריד אותי ואני דואגת שמא לא תהיה מקובלת
    עוד אציין שבגן יש 2 קבוצות גיל היא בקבוצה של הקטנים (הקבוצה שניפגשת הם הקבוצה של היותר גדולים אבל כטולם יכולים להיצטרף) ההפרשים הם כחצי שנה מינוס פלוס בן שתי הקבוצות
    האם יש סיבה לדאגה או שהיא כבר תיצור חברויות בלי שום קשר
    האם הקבוצה בגלל הפעילות המשותפת תיתגבש ולא יהיה מקום למישהו מבחוץ?
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חיברות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חיברות - תגובה

    פז שפירא
    03/01/2015

    הי לילי,

    בגיל של ביתך איני חושבת שיש מקום לחשוש מחוסר מקובלות. קבוצה של הורים יכולה להיות פורום נחמד בו נוצרים קשרים בין המבוגרים ומאפשר קשרים בין הילדים. אם את הולכת למפגשים האלה מידי פעם זה יכול להספיק. לגבי ביתך, יכול להיות נחמד עבורה אם תפגישי אותה מידי פעם עם חבר/ה או שניים - זאת אפשר לעשות באופן יזום עם הורים אחרים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו