בן תשע. כאב אוזניים אמר שרוצה למות

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • בן תשע. כאב אוזניים אמר שרוצה למות
    אור -לי
    01/01/2015

    בני בן תשע חלה באוזניים , בכה במשך שעתיים חווה כאב עצום , אני יודעת מניסיוני. כאב אוזניים זה ממש קשה. תוך כדי שהוא בוכה אמר בא לי למות אני שונא את עצמי. מה עליי לעשות? אמא של ...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בן תשע. כאב אוזניים אמר שרוצה למות - תגובה

    פז שפירא
    03/01/2015

    הי אור-לי,

    האם בנך מתבטא כך בפעם הראשונה או שהוא אמר זאת כבר בעבר? אם זו הפעם הראשונה, ייתכן שכך הוא ביטא את הקושי והסבל שנגרמו לו בגלל כאב האוזניים. את יכולה לומר לו שאת מבינה שכ"כ כואב לו ושהוא סובל מאוד. אם הוא התבטא כך בעבר בהקשרים נוספים כתבי לי כדי שאוכל לייעץ לך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בהמשך לשאלתך

    אור -לי
    08/01/2015

    אולי אמר מזמן משפט דומה לפני שנה ..הוא בעל ביטחון עצמי מאוד נמוך ואני רוצה לעזור לו .. מידי פעם רוצה להחליף את שמו ובנושא בחירת חברים בכיתה הוא בוחר חברים בעייתיים שלא מתאימים ורק בגלל שקל לו לברוח ולהתחבר עם כאלה .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעניין הנושא החברתי

    נופר
    09/01/2015

    אור-לי יקרה,
    כאמא עם מצב דומה מאוד בבית אני כ"כ מזדהה ומבינה לליבך..
    גם לבן שלי (היום בן 11) היה מאוד קשה מבחינה חברתית, עקב חוסר ביטחון נמוך פנה והתחבר עם ילדים מאוד בעייתים שהשפיעו עליו לרעה.. החלטתי שאין מנוס וחייבת לקחת אותו לטיפול פסיכולוגי שיעזרו לו בבעיית הביטחון והתקשורת עם החברה. אני לא יודעת אם מותר לתת פה המלצות מניסיון אישי אבל אני גם יודעת כמה הנושא רגיש והחיפוש אחר מטפל טוב מתיש.. יכולה מניסיון אישי בלבד להמליץ על המטפלת המדהימה שמצאנו עבורו שמה מיכל אופיר. פסיכולוגית מצויינת שקידמה ועזרה לבני המון!
    מקווה שעזרתי לך קצת.. בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו