מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- בן תשע. כאב אוזניים אמר שרוצה למותאור -לי01/01/2015
בני בן תשע חלה באוזניים , בכה במשך שעתיים חווה כאב עצום , אני יודעת מניסיוני. כאב אוזניים זה ממש קשה. תוך כדי שהוא בוכה אמר בא לי למות אני שונא את עצמי. מה עליי לעשות? אמא של ...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בן תשע. כאב אוזניים אמר שרוצה למות - תגובה
פז שפירא03/01/2015הי אור-לי,
האם בנך מתבטא כך בפעם הראשונה או שהוא אמר זאת כבר בעבר? אם זו הפעם הראשונה, ייתכן שכך הוא ביטא את הקושי והסבל שנגרמו לו בגלל כאב האוזניים. את יכולה לומר לו שאת מבינה שכ"כ כואב לו ושהוא סובל מאוד. אם הוא התבטא כך בעבר בהקשרים נוספים כתבי לי כדי שאוכל לייעץ לך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך לשאלתך
אור -לי08/01/2015אולי אמר מזמן משפט דומה לפני שנה ..הוא בעל ביטחון עצמי מאוד נמוך ואני רוצה לעזור לו .. מידי פעם רוצה להחליף את שמו ובנושא בחירת חברים בכיתה הוא בוחר חברים בעייתיים שלא מתאימים ורק בגלל שקל לו לברוח ולהתחבר עם כאלה .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבעניין הנושא החברתי
נופר09/01/2015אור-לי יקרה,
כאמא עם מצב דומה מאוד בבית אני כ"כ מזדהה ומבינה לליבך..
גם לבן שלי (היום בן 11) היה מאוד קשה מבחינה חברתית, עקב חוסר ביטחון נמוך פנה והתחבר עם ילדים מאוד בעייתים שהשפיעו עליו לרעה.. החלטתי שאין מנוס וחייבת לקחת אותו לטיפול פסיכולוגי שיעזרו לו בבעיית הביטחון והתקשורת עם החברה. אני לא יודעת אם מותר לתת פה המלצות מניסיון אישי אבל אני גם יודעת כמה הנושא רגיש והחיפוש אחר מטפל טוב מתיש.. יכולה מניסיון אישי בלבד להמליץ על המטפלת המדהימה שמצאנו עבורו שמה מיכל אופיר. פסיכולוגית מצויינת שקידמה ועזרה לבני המון!
מקווה שעזרתי לך קצת.. בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
