ילדה בכיתה ב.. אנא תשובתכם

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • ילדה בכיתה ב.. אנא תשובתכם
    אמא
    29/01/2015

    הילדה שלנו בכיתה ב'. ילדה מאוד חביבה, מנומסת וחכמה.
    בכיתה א' הכל היה בסדר מבחינה לימודית. השנה ומהתחלה גם המחנכת וגם שאר המורים אומרים שהיא לא מספיק זריזה וקצב הכתיבה שלה מאוד איטי ובמיוחד במבחנים ושהיא צריכה לעמוד בזמן שנתנו לה. הכתיבה שלה מאוד מסודרת וקריאה מאוד. דייקנית מאוד ונקייה. בבית אני יושבת איתה על השיעורים ומנסה דרך משחק לזרז אותה בכתיבת השאלות ומצליחים. מגיע המבחן והיא לא מסיימת אותו. המורה (המחנכת) אומרת לי שהיא תמיד מרחפת תוך כדי המבחן ותמיד היא צריכה להעיר לה שתמשיך לכתוב מה שמעקב אותה ולא מסיימת לכתוב.
    יש לה 2 אחיות קטנות ממנה ואני משתדלת להפריד ביניהם בבית לפחות עד שהיא תסיים את השיעורים שלה. כמו כן היא לומדת שיעורים פרטיים ושם גם מאוד טוב לה.
    אני מבקשת את עזרתכם ותודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ילדה בכיתה ב.. אנא תשובתכם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ילדה בכיתה ב.. אנא תשובתכם - תגובה

    פז שפירא
    16/02/2015

    הי,

    כדאי להתייעץ עם פסיכולוגית בית הספר ולשקול אפשרות של אבחון שכן ייתכן וישנה בעיית למידה/הפרעה בקשב ובריכוז.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו