רגרסיה בגמילה

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • רגרסיה בגמילה
    נעמה
    02/02/2015

    היי,
    לפני כחצי שנה הצטרפה אלינו למשפחה אחות קטנה. הילדה הגדולה שלי בת 3 בקרוב הייתה גמולה כבר 5 חודשים כהיא נולדה. לפני כשבוע החלה לה תופעה של "פספוסים", המון פעמים בורחות לה מספר"טיפות" בתחתונים ובשבוע האחרון כבר 3 פעמים היא עשתה פיפי בתחתונים בזמן שנת הצהריים בגן. כמו כן, שמתי לב כי בימים האחרונים היא מתנהגת קצת אחרת למשל- מבקשת לשתות חלב מהציצי שלי. עם זאת היא מאוד אוהבת את אחותה, מטפלת בה, מחבקת בה ורוצה להיות איתה. כמובן שהיא מקבלת את מלוא תשומת הלב- כולל ימי כיף ושעות כיף לבד רק איתה ועם אמא או אבא .
    אשמח לעזרתך בייעוץ איך להתמודד עם זה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רגרסיה בגמילה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רגרסיה בגמילה - תגובה

    פז שפירא
    16/02/2015

    הי נעמה,

    כדאי לשקף לביתך את הצורך שלה. למשל, אפשר לומר לה כשהיא מבקשת חלב מהציצי: "נכון שאת רוצה להיות כמו תינוקת, אולי להיות כמו אחותך? את תמיד התינוקת שלי אפילו שאת יותר גדולה!" לגבי הפספוסים, נסי להיזכר איך הגבת לפספוסים בתקופת הגמילה הראשונה ואם הגמילה היתה טובה אז, נהגי באותו אופן גם היום.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו