ילדה בת 4.5 שלא רוצה ללכת לחברים

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • ילדה בת 4.5 שלא רוצה ללכת לחברים
    אורנה
    03/02/2015

    שלום,

    ביתי בת 4.5 ויש לה אח גדול בן 7.5. היא ילדה מתוקה שמאד מאד אוהבת להיות בבית עם אמא ואבא, היא הולכת לגן בסדר גמור בבוקר... תמיד תעדיף להישאר איתנו אבל נפרדת יפה. יש לה חברים וחברות בגן והיא מאד שמחה לארח אצלנו בבית.
    הבעיה היא שהיא אינה מוכנה ללכת לבתים של חברים אחרים אם אני לא נשארת איתה ואפילו לא ללכת למסיבת יום הולדת. בעבר הלכה כמה פעמים והיה בסדר גמור אבל אז ללא סיבה מסויימת הייתה רגרסיה ועכשיו היא לא מוכנה- נתתי לזה להמשיך לתקופה ועכשיו אני מתלבטת איך להמשיך?

    אשמח להכוונה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ילדה בת 4.5 שלא רוצה ללכת לחברים - תגובה

    פז שפירא
    16/02/2015

    הי אורנה,

    האם ביתך מסבירה או תוכל להסביר ממה היא חוששת? כדאי לנסות ולפתח איתה שיחה בנושא. ניתן ללכת איתה לחברים ולימי הולדת ובהמשך ליצור מצבים בהם תיעדרי קצת ותחזרי. למשל, כשאתן בבית החבר/ה תוכלי לומר לה ששכת לקנות משהו חשוב במכולת, שתלכי ותחזרי עוד 5 דקות. בהמשך למשל לומר לה ששכחת להביא להורים של החבר משהו ותלכי לעשר דקות. אחר כך תוכלי לשאול אותה איך היה לה בהפסקה כשלא היית ולעודד אותה ולומר שיפה שהיתה לבד עם החבר/ה ושלא קרה לה כלום.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו