מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- שלום שאלהטל05/02/2015
היי,
בני בן שנה ו-5. מספטמבר האחרון נמצא במשפחתון פרטי יחד עם עוד 7-8 ילדים, חלקם מעט גדולים ממנו וחלקם מעט קטנים.
במשפחתון פעילויות העשרה וחוגים הינם מאוד מצומצמים, רוב היום הילדים משחקים על השטיח בסלון הבית, עם אותם צעצועים.
בימים יפים יוצאים לחצר לשחק (חצר עם מתקנים), ובימים קרים יוצאים. לגימבורי סגור הנמצא בבניין.
ישנו חוג של 40 דקות בלבד אחת לשבוע, חוג מוסיקה ותנועה+חוג חיות.
לטעמי ההעשרה ןוהפעילות החברתית אינם מספקים. אין לילד גירויים מספקים, אין למידה על חברה, על סבלנות, על שיתוף פעולה עם ילדים אחרים, אכילה משותפת, קבלת שבת, שעת ריכוז בבוקר, נימוסים וכל מה שמלמדים בגן.
הילד שלי שובב וסקרן עד מאוד, כל היום חוקר בודק נוגע.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום שאלה - המשך
טל05/02/2015הייתי רוצה להעביר אותו גן כעת, באמצע השנה, גן שייתן לו יוצר צוכן ושיספק את הסקרנות שלו ויעשיר אותו.
אני פוחדת משינוי בהעברה באמצע השנה, מגן קטן לגן עם הרבה יותר ילדים, עם גננות אחרות, סדר יום אחר.....
אשמח לדעת מהם ההשלכות לטוב ולרע, בהעברת פעוט באמצע השנה והאם הפחד שלי מוצדק.
האם כדאי או לא להעבירו?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום שאלה - המשך - תגובה
פז שפירא15/02/2015הי טל,
להערכתי בגיל של בנך הדבר המשמעותי ביותר בגן הוא יחס חם ואישי. לכן, אם את מרוצה מהיחס לא הייתי ממהרת להעבירו גן. יחד עם זאת, אם תחליטי לעשות זאת כעת באמצע השנה, ייתכן דווקא שיהיה לו ייתרון בהסתגלות - שכן בתחילת השנה הצוות צריך לקלוט ילדים רבים ואילו באמצע השנה הילדים בגן לרוב כבר הסתגלו והצוות יוכל לטפל רק בהסתגלות שלו לגן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי פז
טל16/02/2015תודה על תגובתך
היחס של הגננת והסיעת בסדר גמור, אך שוב, אני רוצה את זה וקצת מעבר.
גן עם תכנים, חוגים, העשרות, גירויים, סדר יום, חברה.....
הילד שלי זקוק לזה אני רואה.
כעת הוא אינו מקבל זאת, באמת בקושי.
יש זמן באמצע השנה המתאים ביותר להעבירו?
נניח לאחר פסח או לאחר חופשה?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי פז - תגובה
פז שפירא16/02/2015הי טל,
עדיף להעביר בתקופה בה יהיה רצף של הגעה לגן, למשל לא לפני חופשה ארוכה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
