שלום שאלה

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • שלום שאלה
    טל
    05/02/2015

    היי,
    בני בן שנה ו-5. מספטמבר האחרון נמצא במשפחתון פרטי יחד עם עוד 7-8 ילדים, חלקם מעט גדולים ממנו וחלקם מעט קטנים.
    במשפחתון פעילויות העשרה וחוגים הינם מאוד מצומצמים, רוב היום הילדים משחקים על השטיח בסלון הבית, עם אותם צעצועים.
    בימים יפים יוצאים לחצר לשחק (חצר עם מתקנים), ובימים קרים יוצאים. לגימבורי סגור הנמצא בבניין.
    ישנו חוג של 40 דקות בלבד אחת לשבוע, חוג מוסיקה ותנועה+חוג חיות.
    לטעמי ההעשרה ןוהפעילות החברתית אינם מספקים. אין לילד גירויים מספקים, אין למידה על חברה, על סבלנות, על שיתוף פעולה עם ילדים אחרים, אכילה משותפת, קבלת שבת, שעת ריכוז בבוקר, נימוסים וכל מה שמלמדים בגן.
    הילד שלי שובב וסקרן עד מאוד, כל היום חוקר בודק נוגע.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום שאלה - המשך

    טל
    05/02/2015

    הייתי רוצה להעביר אותו גן כעת, באמצע השנה, גן שייתן לו יוצר צוכן ושיספק את הסקרנות שלו ויעשיר אותו.
    אני פוחדת משינוי בהעברה באמצע השנה, מגן קטן לגן עם הרבה יותר ילדים, עם גננות אחרות, סדר יום אחר.....
    אשמח לדעת מהם ההשלכות לטוב ולרע, בהעברת פעוט באמצע השנה והאם הפחד שלי מוצדק.
    האם כדאי או לא להעבירו?
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום שאלה - המשך - תגובה

    פז שפירא
    15/02/2015

    הי טל,

    להערכתי בגיל של בנך הדבר המשמעותי ביותר בגן הוא יחס חם ואישי. לכן, אם את מרוצה מהיחס לא הייתי ממהרת להעבירו גן. יחד עם זאת, אם תחליטי לעשות זאת כעת באמצע השנה, ייתכן דווקא שיהיה לו ייתרון בהסתגלות - שכן בתחילת השנה הצוות צריך לקלוט ילדים רבים ואילו באמצע השנה הילדים בגן לרוב כבר הסתגלו והצוות יוכל לטפל רק בהסתגלות שלו לגן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי פז

    טל
    16/02/2015

    תודה על תגובתך
    היחס של הגננת והסיעת בסדר גמור, אך שוב, אני רוצה את זה וקצת מעבר.
    גן עם תכנים, חוגים, העשרות, גירויים, סדר יום, חברה.....
    הילד שלי זקוק לזה אני רואה.
    כעת הוא אינו מקבל זאת, באמת בקושי.
    יש זמן באמצע השנה המתאים ביותר להעבירו?
    נניח לאחר פסח או לאחר חופשה?
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי פז - תגובה

    פז שפירא
    16/02/2015

    הי טל,

    עדיף להעביר בתקופה בה יהיה רצף של הגעה לגן, למשל לא לפני חופשה ארוכה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו