הגדרות, אמירות

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • הגדרות, אמירות
    אופק
    06/02/2015

    שלום,
    בני בן שנה ושמונה חודשים.
    אני רוצה לשתף ולקבל הכוונה. בעלי הוא בן אדם שיש לו אמירות והגדרות והוא אינו מודע להם. גם כשאנחנו רבים במקום להקשיב הוא נכנס למגננה , ולא מקשיב אלא מתחיל להלחם בי.
    אתמול הגענו לבקר את הוריו וילדיי רץ לסבתו (שאחרי ניתוח) ונלחצתי שלא יכאיב לה אז ישר תפסתי אותו. אולי אולי הוא מעט נבהל וחיבק את רגלו של אביו.
    ןכמובן ישר, הסבא יו הבהלתם אותו, עכשיו הוא ככה יאההה
    האבא הגיב גם ככה "יוגב מה יש לך..."
    ואני נתתי לו את הזמן ולא הגדרתי או ניתחתי שום דבר מהנתנהגותו אלא זרמתי איתו והייתי שותפה לו.
    מה שאני אומרת שהתגובות של הסביבה וגם של בעלי יש בהן הרבה אשמה ולא רוצה שהילד שלי יגדל ככה .
    כמו " יוגב נו מה יש לך..."
    "
    או צועק עליו שהוא זורק את המוצץ . אני מסבירה לו לא לבוא ממקום כועס צועק ומבקר אלא ממקום ללמד .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הגדרות, אמירות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הגדרות, אמירות - תגובה

    פז שפירא
    15/02/2015

    הי אופק,

    השאלה אם יש לך ולבעלך תקשורת טובה ובונה בנושא גידולו של בנך. אם את מרגישה שלא מספיק, תוכלו להיוועץ עם יועץ חיצוני שיעזור לכם להתוות דרך משותפת בהורות בנושאים החשובים לכם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו