מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- עצה לאמא לחוצהטלי08/02/2015
ערב טוב בני בן 8. בכיתה ב החל מהגן תמיד היה ילד אהוד כובש ומאוד פופולרי
כשעלה לכיתה א חלק מחבריו עברו לבס אחר ולכן נשאר עם שני חברים טובים ועוד שלושה מהגן שעלו איתו אבל אבל היו איתו בקשר לסירוגין והגיעו כמובן עוד מס בנים מגן אחר אך משום מה בתחילת השנה הוא שיחק עם חבריו הישנים והכיר עוד שניים חדשים ביחד היו קבוצה של 5 חברים ומצד שני הייתה קבוצה שנייה בכתה עם עוד 5 בנים אך משום מה לא ממש אהבו את הבן שלי כנראה היו עימותים בתחילת השנה הוא נהג הרבה להלשין והם פיתחו אליו שינאה נוצר ממש ריחוק אפילו שלום לא היו אומרים לו הזמנתי אלי הבייתה אחד מהבנים והם הסתדרו נהדר אך בהפסקה כל אחד עם הקבוצה שלו ממש פילוג עכשיו כשעלו לכיתה ב עדיין נמשך הפילוג אך הבן שלי עדיין לא ממש התבגר ורק משחק בשטיות כגון משחקי כח ואלימות משחקי זומבים ואילו הקבוצה השניה משחקת כדורגל שזה פחות מעניין אותו אני חוששת שגם חבריו הקרובים התייאשו מההתנהגות שלו והם יותר התבגרו ממנו והקבוצה השניה כן מקבלת אותם אך משום מה עם הבן שלי מאוד קשה להם יצא במקרה השבוע שחבריו חלו ולא הגיעו לכיתה והוא הביא כדור ושיחק איתם כדורגל אך ביום השני רבו איתו על שטות ועזבו אותו לבד אני מאוד רוצה שיהיה גיבוש אך מצד אחד מנסה לא ללחוץ יש לציין שבני יוצר קשרים חברתיים בקלות יש לו הרבה חברים בשכונה אך מפריעה לי בעיקר הגיבוש הכיתתי מה עוד שאחד מחבריו שנה הבאה עוזב וישאר רק עם שלושה חברים אני מאוד רוצה שיסתדר עם כולם מה עלי לעשות לנסות להזמין אותם או שאראה מגוחכת כי גם האמהות יודעות שאין בניהם הרבה קשר שלא אעשה צחוק מעצמי או לתת לזמן לעשות את שלו?
חשוב לי מאוד שבני יהיה אהוב בכיתה כמו שתמיד היה הסיטואציה הזאת ממש חדשה לי ומאוד מפתיעה אותי
אשמח לעצתך
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עצה לאמא לחוצה - תגובה
פז שפירא16/02/2015הי טלי,
את מתארת סיטואציה בה בנך חברותי, יש לו חברים אך לפעמים הוא "מקלקל" אינטראקציות עם חבריו. כדאי לשוחח איתו על מקרים בהם האינטראקציה לא הצליחה ולתת לו אפשרויות מסתגלות וטובות יותר בהן יוכל לנהוג בפעם הבאה. לגבי הזמנת החברים, זה צריך להיות תלוי ברצונו של בנך אך באופן כללי אין לדעתי מה להילחץ כיוון שבנך יוצר קשרים בקלות ויש לו שלושה חברים. לא חובה להסתדר עם כולם ולהיות מגובשים תמיד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על תשובתך
שוב אני25/02/2015הבעיה העיקרית היא שהוא דיי ילדותי ביחס לגילו האם ניתן לשפר זאת?
או לתת לזמן לעשות את שלו
אני תמיד משוחחת איתו אך לא עוזר בנוסף יש לו רכיבה על סוסים לקשב וריכוז\
אודה על תשובתך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על תשובתך - תגובה
פז שפירא07/03/2015הי,
למה את מתכוונת ב"ילדותי"?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההכוונה ילדותי
שוב אני08/03/2015לזה שהוא מדבר הרבה שטיות שלא תמיד קשורים לנושא שעליו מדברים חבריו לרוב דברים תפלים ולא עיקריים ,סיפורים מופרכים ממש מדבר הרבה שטיות
משחקי חברה למרות שזה תופסת זה עם תוספת של זומבים אלימים בגינה אוהב להשתולל ולהרים קרשים ואבנים ולשים במחנה שהקים כל זאת כיום חבריו מעדיפים משחקים יותר רגועים ופחות אלימים ולכן מתחבר לילדים זרים ושובבים בלשון המעטה
האם אני צריכה לקבל הדרכת הורים או שמא לתת לזמן לעשות את שלו
בכל יום יש איתו תקרית שרב עם ילד זה או אחר גם אם הילדים גדולים ממנו כי לא ממש יודעים לפרש את ההתנהגות שלו
האם ניתן לשנות זאת ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההכוונה ילדותי - תגובה
פז שפירא09/03/2015הי,
אלו התנהגויות שיכולות להיות קשורות לקשב וריכוז. אם אלו דברים שמפריעים לו ופוגעים בתפקוד שלו (הלימודי, חברתי, רגשי) ונשמע שייתכן וזה פוגע בו מבחינה חברתית - כדאי להתייעץ עם איש מקצוע.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
