מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- ילדה בת 4 וגירושיםגרוש דואג12/02/2015
שלום רב,
אני בן 36 גרוש מזה מספר חודשים, ב״ה יש לי ילדה כמעט בת 4.
אני וגרושתי ביחסים קונקטים וסבירים ללא מריבות.
אנו במשומרת משותפת חצי חצי.
הילדה עוברת בין הבתים בימים קבועים יש לה 2 חדרים מסודרים בשני הבתים ותנאים זהים יחסית.
הילדה עד גיל 2.5 ראתה בית נורמלי לחלוטין עם קשר טוב אוהב ומכבד בין ההורים ומאז משהו השתבש עד לגירושים, ניתן לומר שמגיל 2.5-3.5 היא ראתה יחס לא טוב בין ההורים ולאחר מכן יציאה שלי מהבית.
מכאן לשאלות:
אני יוצא עם בחורה מזה חודשים ונראה שזה הולך לכיוון רציני,אני מעוניין להכיר בין השתיים, רק אציין שבתי מכירה אותה קצת באופן כללי אבל לא כבת זוג של אבא..
שאלותי בבקשה:
איך להכיר בינהן?
מתי כדאי ?
מה התדירות של החשיפה ?
האם אני יכול לגלות סימני חיבה לידה ומה המסר שאני מעביר לה?
איך אני מונע ממנה לראות את הקשר החדש כמודל נכון לנישואים?
רק אציין כי ב״ה נראה כי עד עכשיו היא מקבלת את המצב בשלוות נפש ונהנית איתי ועם אמה באופן שווה.
תודה רבה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ילדה בת 4 וגירושים - תגובה
פז שפירא15/02/2015הי,
כדאי להסביר בהדרגה ובאופן המתאים לביתך. אפשר לשם התחלה לומר שאתה ובת זוגך חברים ולשאול אותה מה היא חושבת על זה ואם יש לה שאלות. לדעתי לא כדאי מייד להפגין גילויי חיבה. מה שכן, אולי כדאי שתעשו שלושתיכם פעילויות כיפיות שיחברו בין השתיים.
לגבי השאלה: "איך אני מונע ממנה לראות את הקשר החדש כמודל נכון לנישואים?" - תוכל בבקשה להסביר את שאלתך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
גרוש דואג16/02/2015שלום,
ראשית תודה על תגובתך.
השאלה שלי למעשה מתייחסת לסיטואציה בה הילדה רואה את אבא יוצא מבלה ומחשיב מישהי אחרת שלא אמא שלה כבת זוגו, איך אותם רגעים עלולים להשפיע עליה לרעה בתפיסתה את מוסד הנישואים.
הרי ברור שיש פה השפעה או למעשה סוג של לגיטימציה חיובית לפרק בית ולהתחיל חיים עם בן זוג אחר, הפחד שלי בבסיסו יושב על דוגמא רעה שאנו )אני ואמה) נותנים לה והשפעה רעה בבואה להקים בית ב״ה בעצמה.
ועוד שאלה שאולי תחדד גם את הקודמת, האם במקרה של חתונה שניה נכון יהיה להביא ילדה בת 5 לחתונה של אבא שלה שהוא מתחתן עם מישהי שהיא לא אמא שלה?
תודה על הכול* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה - תגובה
פז שפירא16/02/2015הי,
ביתך כבר חוותה את הגירושין וכעת היא תוכל לראות כיצד מתמודדים עימם. ייתכן שדווקא העובדה שתראה כי ניתן להתחיל מהתחלה יעצב עבורה מודל טוב. בכל אופן, הדבר המשמעותי ביותר בכל התהליך הוא שביתך תוכל לחוות הרגשה כי אינה קרועה בינך לבין גרושתך, כי יש ביניכם שיתוף פעולה וכי אתם נותנים לה הכלה לקשייה ואהבה. במידת האפשר, התייעץ עם גרושתך לגבי המסרים שתעבירו לה בנושא. במידה ותתחתן בשנית לא נראה לי סביר שביתך לא תהיה חלק מהאירוע.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
