ילד בן שנתיים וחצי עם התקפי זעם

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • ילד בן שנתיים וחצי עם התקפי זעם
    liv
    16/02/2015

    שלום רב, בני בן שנתיים וחצי, מזה חצי שנה שהתנהגותו השתנתה, הוא נהיה לילד זועם ומרביץ לכל דבר.. מרביץ להורים ולילדים בגן ולגננות, זורק כיסאות בגן על ילדים ועל הגננת, מעיף את צלחת האוכל שלו ואפילו מרביץ לקירות וארונות, ממש לכל דבר. ולפני שהוא מרביץ הוא גם אומר אל תרביץ ואז מרביץ. לפני חודשיים נוספה תינוקת למשפחה אך אני לא רואה איזושהי נסיגה אצלו בגלל זה. נראה כי הוא מקבל אותה ומודע לקיומה. לרוב ההתקפים שלו קורים כשהוא לא מקבל תשומת לב ולא מקבל את מה שהוא רוצה. הבעיה היא שמתקשרים אליי מהגן כל פעם שעוברים איתו ימים קשים ושאולי כדאי ללכת לייעוץ. אני כבר נואשת ולא יודעת מה לעשות. אני כועסת עליו כשמרביץ ואז הוא כל הזמן מבקש חיבוק.. לאחרונה ממש המון פעמים מבקש ממני ומבעלי חיבוקים.
    אני קוראת המון מאמרים שבהם כתוב שזה נובע מתסכול וזה נורמלי לילדים בגיל זה. אך האם בכל זאת לפנות לטיפול פסיכולוגי??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ילד בן שנתיים וחצי עם התקפי זעם - תגובה

    פז שפירא
    16/02/2015

    הי Liv,

    ילדים בהחלט יכולים להתנהג כך מתוך תסכול. אפשר לבטא אמפטיה לתסכול אך יש גם להציב גבול ולתת אופציות חלופיות להתנהגות. כיצד הצוות מגיב להתנהגותו? האם מתנהג כך גם בבית? האם קרה משהו לפני חצי שנה שיכול היה לגרום לו לכעס/תסכול/חרדה?

    אני מציעה ליזום פגישה עם צוות הגן יחד עם פסיכולוגית הגן ולהכין תוכנית פעולה - כיצד להגיב בגן ובבית כאשר מתנהג כך. במידה והמצב לא ישתפר לאחר מכן אני מציעה לגשת לאיש מקצוע לשם קבלת ייעוץ.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו