עונש-שנשמע לי הזוי ולא חינוכי

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • עונש-שנשמע לי הזוי ולא חינוכי
    מישהי
    28/02/2015

    קודם כל אפתח בכך שאני בתחילת לימודי הוראה למסלול הגיל הרך ואין לי מספיק כלים לדעת איך לנהוג במצב מסוים למרות שגם בלי זה נראה לי שזה לא הגיוני..יש לי אחיין בן 4.5 מקסים וילד טוב,קרה מצב שהוא אמר לאבא שלי בלהט הרגע "סבא מטומטם" אני לא מעודדת התנהגות זו אך תגובת אימו בעייני הייתה נוראית. היא שמה לו פלפל שחור בפה כדי ש"ילמד" לא לנבל את הפה מיותר לציין שהילד פוחד מחריף ובכה והתחנן שלא תשים לו הרבה ביקשה ממנו שעד שהיא סופרת עד עשר הוא צריך לבקש סליחה מהסבא. וזה כמובן היה בנוכחות הסבא והסבתא שזה בעייני מעמד מביש לפי מה שאני יודעת עונש בגיל כזה זה האופציה האחרונה וגם לא כל כך יעיל כי ילד בגיל זה לא באמת מבין את מעשיו...רציתי לדעת אם מעשה זה של ההורים שלו נורמלי ואיך לומר להם בעדינות?תודה מראש...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עונש-שנשמע לי הזוי ולא חינוכי - תגובה

    פז שפירא
    01/03/2015

    הי לילי,

    התגובה באמת נשמעת חריפה מאוד ובעייתית. אני חושבת שכדאי להתערב אך איני יכולה לייעץ לך כיצד לומר את הדברים שכן איני מכירה את הנפשות המעורבות. לכן, אני מציעה להתייעץ עם אנשים חכמים המכירים את המשפחה או עם איש מקצוע שיוכל לשמוע את פרטי הדברים ואודות האנשים ולייעץ כיצד להתערב.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זה לא רק עונש חריף , זה אלים ומשפיל

    מירה
    06/03/2015

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו