עד דמעות...

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • עד דמעות...
    גילי
    08/03/2015

    מה עושים שילדים ( 9 וחצי ו8) מצליחים להביא אותי לדמעות ובריחה מהבית עד כדי תחושה של חוסר אונים ועצבים על גבול התקף לב ? בכי וצרחות בגלל שאין פיתה רק לחמניה... , ״ אין מה לאכול״ , ... ועוד ועוד מאות כאלה גוגמאות, יבבנות, בכיינות, עצבנות ואחר שעה חרטה על התנהגותם. כל פעם ילד אחר בתורו ובכל יום צרחות בבית ויבבות ועצבים ואני על סף התמוטטות עצבים! הילדה בתרפיה באומנות כבר שנתיים. נופת צופים כלפי כל העולם ועל סף הערצה . הצעיר התחיל טיפול פסיכולוגי עקב קשיים חברתיים ומופנמות. ותינוקת בת שנה וחצי שבנתיים היא האור היחיד בבית לצערי. אני ממש במצוקה כבר ! מה זה יכול להיות ??? כל הניסיונות נכשלו. גם בעלי מיואש . יש תקווה ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עד דמעות...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עד דמעות... - תגובה

    פז שפירא
    09/03/2015

    הי גילי,

    אני מתחברת לקושי שלך, זה נשמע מאוד מאוד קשה ואכן טיפול בילדים יכול להביא אותנו למקומות מאוד קשים.

    האם את מקבלת עזרה בעצמך, תרופתית או פסיכולוגית? אם לא אני מציעה לבדוק ברצינות את האפשרות הזו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו