ביתי המתוקה, בת 5, מרביצה רק בבית.

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • ביתי המתוקה, בת 5, מרביצה רק בבית.
    נני
    09/03/2015

    כשהילדה שלי מתוסכלת, וכשלא ממלאים את רצונה, או כשאחותה הקטנה למשל תפסה לפתוח את הדלת לפניה.היא ישר מרביצה.
    חשוב לי לציין שהיא ילדה חכמה מאוד, מוכשרת, וכולם מתפעלים ממנה. בגן היא אף פעם לא מרביצה, והגננות מאוד אוהבות אותה. יש פער גדול בין מה שהיא, לבין התנהגותה. היאי כולה שעה שלמה לצייר, לשיר, ועוד. אך כשקורה משהו, הכול מתפרק. כשהיא מרביצה לי לי ולקטנה יותר (בת שנתיים וחצי) אין שום דרך להפסיק זאת, רק אחרי כעס מצדי, לבסוף היא מפסיקה ואז בוכה. אני נשארת עם הרבה תסכול וחוסר אונים. וכמובן אשמה. מה לעשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ביתי המתוקה, בת 5, מרביצה רק בבית. - תגובה

    פז שפירא
    09/03/2015

    הי,

    האם ניתן להתרחק מביתך כשהיא מרביצה? אם לא, אפשר לנסות להחזיק אותה במה שנקרא "חיבוק דב" שמטרתו לרסן ולהרגיע ולא להכאיב. מה שבעיקר חשוב הוא לדבר אחרי שהיא נרגעת - שתסביר מה הרגישה ומה הכעיס אותה. נסי לעשות זאת איתה לאחר כל פעם שהיא משתוללת וזאת על מנת שלאט לאט היא תוכל להעביר את הכעס למילים במקום למעשים. זה יהיה בהתחלה לאחר מעשה ובהמשך תוכלי לנסות ולומר לה תוך כדי דברים כמו "את כועסת". נסי גם לעשות זאת בעצמך כשאת כועסת עליה לומר לה למשל: " אני כועסת עליך על זה שאת מרביצה עכשיו".

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על התשובה, אך את כל הדברים

    נני
    11/03/2015

    לצערי ניסיתי את כל העצות האלו, ושום דבר לא עוזר. אנחנו מדברות מאוד על הנושאים האלו, ועדיין כשזה קורה, אין שום דבר שמרגיע אותה. לא הכרית שהיא אוהבת מאוד, לא פוך שעשינו במיוחד בשביל זה, ולא שיחות נעימות אחרי זה של התפייסות. כשהיא מרביצה היא דווקא נדבקת להרבצה ואיננה רוצה להיות באף מקום אחר, אלא להרביץ.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על התשובה, אך את כל הדברים - תגובה

    פז שפירא
    16/03/2015

    הי נני,

    ביתך באמת אינה מצליחה לשלוט בהתנהגותה בשעת תסכול וכעס. לכן, צריך להמשיך ולהתמיד, גם אם לא רואים תוצאות מיידיות לתמלל את רגשותיה בזמן ולאחר מעשה. המשיכו ואל תתייאשו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו