מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- ביתי המתוקה, בת 5, מרביצה רק בבית.נני09/03/2015
כשהילדה שלי מתוסכלת, וכשלא ממלאים את רצונה, או כשאחותה הקטנה למשל תפסה לפתוח את הדלת לפניה.היא ישר מרביצה.
חשוב לי לציין שהיא ילדה חכמה מאוד, מוכשרת, וכולם מתפעלים ממנה. בגן היא אף פעם לא מרביצה, והגננות מאוד אוהבות אותה. יש פער גדול בין מה שהיא, לבין התנהגותה. היאי כולה שעה שלמה לצייר, לשיר, ועוד. אך כשקורה משהו, הכול מתפרק. כשהיא מרביצה לי לי ולקטנה יותר (בת שנתיים וחצי) אין שום דרך להפסיק זאת, רק אחרי כעס מצדי, לבסוף היא מפסיקה ואז בוכה. אני נשארת עם הרבה תסכול וחוסר אונים. וכמובן אשמה. מה לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ביתי המתוקה, בת 5, מרביצה רק בבית. - תגובה
פז שפירא09/03/2015הי,
האם ניתן להתרחק מביתך כשהיא מרביצה? אם לא, אפשר לנסות להחזיק אותה במה שנקרא "חיבוק דב" שמטרתו לרסן ולהרגיע ולא להכאיב. מה שבעיקר חשוב הוא לדבר אחרי שהיא נרגעת - שתסביר מה הרגישה ומה הכעיס אותה. נסי לעשות זאת איתה לאחר כל פעם שהיא משתוללת וזאת על מנת שלאט לאט היא תוכל להעביר את הכעס למילים במקום למעשים. זה יהיה בהתחלה לאחר מעשה ובהמשך תוכלי לנסות ולומר לה תוך כדי דברים כמו "את כועסת". נסי גם לעשות זאת בעצמך כשאת כועסת עליה לומר לה למשל: " אני כועסת עליך על זה שאת מרביצה עכשיו".
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה, אך את כל הדברים
נני11/03/2015לצערי ניסיתי את כל העצות האלו, ושום דבר לא עוזר. אנחנו מדברות מאוד על הנושאים האלו, ועדיין כשזה קורה, אין שום דבר שמרגיע אותה. לא הכרית שהיא אוהבת מאוד, לא פוך שעשינו במיוחד בשביל זה, ולא שיחות נעימות אחרי זה של התפייסות. כשהיא מרביצה היא דווקא נדבקת להרבצה ואיננה רוצה להיות באף מקום אחר, אלא להרביץ.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה, אך את כל הדברים - תגובה
פז שפירא16/03/2015הי נני,
ביתך באמת אינה מצליחה לשלוט בהתנהגותה בשעת תסכול וכעס. לכן, צריך להמשיך ולהתמיד, גם אם לא רואים תוצאות מיידיות לתמלל את רגשותיה בזמן ולאחר מעשה. המשיכו ואל תתייאשו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
