מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- הילד משחק רק עם בנותנופר10/03/2015
יש לי ילד בן 4 ויש לי איתו בעיה הוא משחק בגן רק עם בנות ועם יחדה אלת ספציפית לטענתו הוא לא רוצה לשחק עם הבנים כי הם מעצבנים אותו לדעתי הוא מרגיש מאויים מהבנים ומשחק עם הבנות רק בגלל שהוא לא מפחד מהן והוא מחליט עליהן וככה קל לו להתמודד מולם ... בבית הוא רואה תוכניות של בנים וכאלה ומשחק גם עם אבא שלו הבעיה גם שאחר הצהריים הוא נמצא בחברת בנות כי הן היחידות לגילו שנמצאות באזור מגורינו.... הבנים הגדולים יותר בגיל אין לו עניין איתם קטנים ממני משעממים אותו
יצא לי לראות אותו משחק עם בנים וזה יפה בעיני אבל העדפה שלו היא בנות ... כששואלים אותו איזה חבר הוא רוצה מהגן הבייתה ישר הוא אומר שם של בת
בעלי עבר מתעצבן האמת שבצדק נמאס כבר מהעניין מה עליי לעשות חוץ מלהביא לו חברים הבייתה אחר הצהריים עזרה דחוףףףף* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הילד משחק רק עם בנות - תגובה
פז שפירא10/03/2015הי נופר,
לדעתי השאלה היא האם בנך סובל ממצב זה או שטוב לו. אם הוא לא סובל מכך - אני ממליצה להניח לו ולקבלו כפי שהוא.
אם הוא סובל מכך כדאי לנסות ולעזור לו ואמנם ביקשת לא להציע זאת אך בכל זאת אציע - כדאי להזמין הביתה ילד שפחות יאיים עליו (אפשר לשאול אותו מי הכי פחות מאיים מהבנים ואפשר גם לבחור מישהו עדין ורגוע). אתם יכולים בגיל של בנך לקבוע עבורו מפגש ולא לבקש את אישורו. כדאי להזמין רק ילד אחד ולעשות איתו פעילויות שבנך אוהב במיוחד כדי שיחווה כיף והנאה במפגש עם אותו הילד. אני מציעה לא להראות שזה מפריע לכם או לכעוס עליו כי זה יכול ליצור מאבק כוח סביב הנושא.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
