הילד משחק רק עם בנות

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • הילד משחק רק עם בנות
    נופר
    10/03/2015

    יש לי ילד בן 4 ויש לי איתו בעיה הוא משחק בגן רק עם בנות ועם יחדה אלת ספציפית לטענתו הוא לא רוצה לשחק עם הבנים כי הם מעצבנים אותו לדעתי הוא מרגיש מאויים מהבנים ומשחק עם הבנות רק בגלל שהוא לא מפחד מהן והוא מחליט עליהן וככה קל לו להתמודד מולם ... בבית הוא רואה תוכניות של בנים וכאלה ומשחק גם עם אבא שלו הבעיה גם שאחר הצהריים הוא נמצא בחברת בנות כי הן היחידות לגילו שנמצאות באזור מגורינו.... הבנים הגדולים יותר בגיל אין לו עניין איתם קטנים ממני משעממים אותו
    יצא לי לראות אותו משחק עם בנים וזה יפה בעיני אבל העדפה שלו היא בנות ... כששואלים אותו איזה חבר הוא רוצה מהגן הבייתה ישר הוא אומר שם של בת
    בעלי עבר מתעצבן האמת שבצדק נמאס כבר מהעניין מה עליי לעשות חוץ מלהביא לו חברים הבייתה אחר הצהריים עזרה דחוףףףף

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הילד משחק רק עם בנות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הילד משחק רק עם בנות - תגובה

    פז שפירא
    10/03/2015

    הי נופר,

    לדעתי השאלה היא האם בנך סובל ממצב זה או שטוב לו. אם הוא לא סובל מכך - אני ממליצה להניח לו ולקבלו כפי שהוא.

    אם הוא סובל מכך כדאי לנסות ולעזור לו ואמנם ביקשת לא להציע זאת אך בכל זאת אציע - כדאי להזמין הביתה ילד שפחות יאיים עליו (אפשר לשאול אותו מי הכי פחות מאיים מהבנים ואפשר גם לבחור מישהו עדין ורגוע). אתם יכולים בגיל של בנך לקבוע עבורו מפגש ולא לבקש את אישורו. כדאי להזמין רק ילד אחד ולעשות איתו פעילויות שבנך אוהב במיוחד כדי שיחווה כיף והנאה במפגש עם אותו הילד. אני מציעה לא להראות שזה מפריע לכם או לכעוס עליו כי זה יכול ליצור מאבק כוח סביב הנושא.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו