התפרצויות בגן

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • התפרצויות בגן
    מר
    10/03/2015

    בני בן 6 הוא נולד מחוץ לנישואים אך אנו בקשר טוב עם אביו ומשפחתו.
    בני מתגורר איתי עם בן זוגי וביתי הקטנה בת ה-3 חודשים, נפגש עם אביו ומשפחתו כל סוף שבוע ופעם אחת באמצע השבוע.
    לפני כחודש סביו נהרג בתאונת דרכים, הוא היה קרוב אליו.
    כשסיפרנו לו הוא לא בכה או משהו כזה רק שאל שאלות.
    בשלושת השבועות האחרונים הוא מתנהג מזעזע בגן, מרביץ , ומתפרץ בזעם..
    חשוב לציין שבבית הוא לא כזה.
    אני ואביו כבר לא יודעים מה לעשות, חשבנו ללכת להדרכת הורים, או אפילו להתיעץ עם פסיכולוג.
    המלצות מה כדאי לעשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התפרצויות בגן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התפרצויות בגן - תגובה

    פז שפירא
    10/03/2015

    הי,

    נשמע שההתנהגות קשורה למות סביו. האם אתם ממשיכים לדבר איתו על סביו ועל רגשותיו סביב מותו? אם לא, כדאי לעשות זאת.

    כמו כן, מה אומרת הגננת? כיצד היא מגיבה להתנהגותו? אולי כדאי להתייעץ איתה ועם פסיכולוגית הגן בעניין.

    אם דברים אלה לא יעזרו כדאי בהחלט להתייעץ עם איש מקצוע.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו