מכות

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • מכות
    לילי
    09/04/2015

    שלום
    ביתי בת שנתיים וארבע חודשים
    ילדה נבונה וורבלית לעיתים כאשר כועסת עלי מרביצה קלת
    אני כמובן לא מאפשרת זאת אני אומרת לא שאנחנו לא מרביצים
    השאלה היא כזאת
    כמובן אין לי רצון שתרביץ לאף אחד אבל אני לא מעוינינת שירביצו לה והיא לא תחזיר
    איך להיתנסח הכי חשוב לי שהיא לא תרים ידיים עלי ועל אביה(היא אומרת אני כועסת ופעם אפילו אמרה לי שהיא רוצה להרביץ לי כי היא כעסה אבל יודעת שזה לא מקובל עלי אז היא שיתפה אותי ברחשי ליבה כאשר היא כועסת אני נותנת לזה לגיטמציה ומסבירה שזה בסדר גם להרגיש כעס
    בכל אופן כוונתי היא שהכי חשוב שעלי לא תרים ידיים לגבי היתגוננות אם מרביצים הייתי מעדיפה שצתיתמודד אני לא רוצה להעביר מסרים מבלבלים(לנו לא מרביצים ולאחרים כן )
    תודה אשמח לתגובה איך להיתמודד
    חג שמח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מכות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מכות - תגובה

    פז שפירא
    12/04/2015

    הי לילי,

    חשוב להראות לביתך שאת מתגוננת בעצמך מפני אלימות וכך היא תבין כיצד עליה להתגונן בעצמה כשמישהו אלים כלפיה. ניתן לומר לה שכאשר היא תרביץ לכם אתם לא תרצו להיות לידה ואז תתרחקו. עשו זאת בכל פעם שתרביץ ואפשר לומר באותו הרגע שאתם מתרחקים כי אתם לא מרשים שירביצו לכם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו