מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- גמילת לילהמיכל13/04/2015
שלום,
בני עוד מעט בן 4. התחלנו את תהליך הגמילה מהחיתולים במהלך היום לפני שנה וחצי, התהליך לא היה מוצלח והיה מאוד קשה לשני הצדדים (כנראה כי התחלנו מוקדם מדי כשהוא לא היה מוכן), היו הרבה מאוד פספוסים. רק עכשיו הגמילה ביום מתקבעת וזה אחרי שקיבלנו ייעוץ מקצועי. השאלה שלי היא לגבי הלילה - בני מבקש שנשים לו תחתונים רגילים בלילה, אבל אני דוחה את זה בגלל שהוא עדיין קם עם חיתולים ספוגים בפיפי. אציין, שהוא לא שותה לפני השינה ועושה פיפי לפני שהולך לישון - כך שאני באמת לא יודעת מאיפה מגיע הפיפי הזה... הוא גם לא מתעורר בעצמו באמצע הלילה ומבקש ללכת לשירותים. אני מאוד מתלבטת מה צריך לעשות. מצד אחד, ייתכן ואם אני אשים לו תחתונים, הוא ירגיש שהוא רטוב וזה יזרז את תהליך הגמילה בלילה. מצד שני, רק עכשיו הוא קיבל ביטחון עם הגמילה ביום ואני לא רוצה לערער לו את הביטחון הזה ולהוריד לו את החיתול בלילה כשהוא לא מוכן.
נשמח לקבל עצה מה עושים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גמילת לילה - תגובה
פז שפירא13/04/2015הי שרון,
כיוון שבנך עוד מעט בן ארבע וכיוון שהוא מעוניין להוריד את הטיטול אני ממליצה כן לאפשר לו לישון עם תחתונים. אני מציעה לא להגיב להרטבה בלילה, להחליף בגדים ומצעים אך לא להעיר על כך. במידה וכשיגיע לגיל ארבע ימשיך להרטיב תוכלו לפנות לטיפול בבעיית ההרטבה במרפאת הרטבה או אצל מומחה בתחום.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה קטנה..
מיכל14/04/2015תודה על התשובה המהירה.
האם את חושבת שלהוריד לו את הטיטול יגרום לו להפסיק לעשות פיפי בלילה? איך זה יקדם אותו בגמילה? אני פשוט חוששת מתסריט בו אנחנו מורידים את הטיטול, הוא ממשיך לעשות פיפי בלילה, אנחנו מחליפים כל יום מצעים והוא יהיה מאוד מתוסכל מזה כי הוא יקום כל יום רטוב לגמרי...
אשמח לתשובה, תודה רבה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה קטנה.. - תגובה
פז שפירא23/04/2015הי שרון,
יש כאן שני דברים שצריך להתחשב בהם: האחד הוא הרצון שלו לאוטונומיה וההרגשה שלו שהוא מסוגל להיות בלי הטיטול. הדבר השני הוא היכולת הפיסית שלו לעמוד בכך.
אני מציעה שלא להתעלם לגמרי מהרצון שלו לנסות להיות בלי טיטול, אך אולי להגיד לו שתעשו ניסיון לראות אם זה עובד. במידה ולא יצליח תוכלו להעלות את האפשרות לחזור לטיטול. תוכלו גם אולי להתחיל בתהליך טיפולי של גמילת לילה באחת ממרפאות ההרטבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
