בני בן 9.5 מפתח התנהגות הומואית

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • בני בן 9.5 מפתח התנהגות הומואית
    tc
    17/04/2015

    לבני בן ה9.5 יש חבר מהכתה המקבילה וההתנהגות של בני משתנה כשהוא במחיצתו. בדרך כלל לא נפגשים עם אותו חבר אחה"צ. כשפעם נפגשנו בגינה ציבורית, לא הקשיב ופעל במעיין רשעות שלא אופיינית לו. הוריו אנטיפטיים ולא יוצרים קשר גם כשעמדתי לידם. ייתכן שגם הם לא שמחים על הקשר בין הילדים. לבני אין חברים. אותו חבר הוא חבר טוב יחיד שרכש. בתחום בית הספר טוענים שנראית לעין התנהגות הומואיות (שהם די שמו עליה חותם) שהם פונים בלשון נקבה אחד לשני אולי מתחבקים מתגעגעים אחד לשני (שלקחתי את בני מוקדם יותר באיזה יום עמד החבר והיה עצוב נדבק לגדר). לטענת בני הם רק משחקים בלגן יחד. מובן שאינו אומר לי את כל האמת... מה עליי לעשות? אם אקח את בני ולשוחח איתו שאסור זה וזה הרי יכחיש כל וכל. להפריד ביניהם מבודד את בני. האם כבר בגיל זה בהכרח מעיד על נטיות מיניות? לאחרונה בני חווה נידוי מצד הכתה בעקבות מקרה זה ובכלל. נזקקות לעברו מילים כמו המזדיינים (סליחה) ועד לא נהיה חברים שלך אם תהיה חבר שלו (גם קודם לא היו חברים) עצה דחופה בבקשה. תודה רבה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בני בן 9.5 מפתח התנהגות הומואית - תגובה

    פז שפירא
    22/04/2015

    הי tc,

    אי אפשר לדעת על מה מעידה ההתנהגות של בנך ואין לדעת כיום את הנטייה המינית שלו.

    לדעתי הדבר החשוב ביותר שכדאי לעשות הוא לשוחח עם בנך, לשאול על הקשר עם החבר - לבדוק אם זהו קשר שטוב לו ונעים לא או לא ואם החיבוקים והדיבור בלשון נקבה מתאימים לו או שהוא נגרר. כדאי לעודד אותו לעשות דברים שטובים עבורו.

    חשוב להעביר לו את המסר שתקבל אותו ותאהב אותו בכל מקרה.

    מעבר לכך, כדאי לבחון את האפשרות לקבל ייעוץ הורים או טיפול עבור בנך, כדי לחזק אצלו את היכולות החברתיות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה בקשר לגילוי התנהגות הומואית

    מאיר
    27/10/2015

    שלום לך ורוב ברכות!

    ברצוני לשתף אתכם במידע שיש בידי לגבי נושא מורכב זה.

    לאחר בקיאות רבה בנושא וקריאת כמה ספרים כל הפסיכולוגים מסכימים שדבר זה נובע מכמה סיבות למשל 1. מי שלא היו לו חברים בצעירותו או שנידו אותו מהחברה 2. מי שגדל בסביבת בנות כגון מי שהיו לו רק אחיות והיה תמיד איתם בקשר הדוק 3. בן לאבא חורג, או לא בריא בנפשו שהילד לא התקשר איתו בגילו הצעיר, ועוד דוגמאות שהמכנה המשותף שלהם הוא שחסר היה לילד תקשור עם בני מינו בגיל המחייב זאת והתוצאה הייתה שבגלל זה הוא הרגיש יותר טוב בקרבת בנות או להיות עם האימא יותר מלהיות עם האבא.

    כל הנ"ל גורם לילד שיחסר לו הזדהות עם בני מינו וכאשר הוא גודל חסרה לו הזדהות זו עם גבריותו ולכן הוא מחפש להשלים חסרון זה.

    הפתרון לוקח זמן אבל מה שצריך לעשות הוא לגרום לו להרגיש טוב במין האמיתי שלו כלומר בגבריותו, כלומר שיווצר קשר טוב וחיובי בינו לאביו, להשיג לו קרבה של חברים שיקבלו אותו ושירגיש טוב ביניהם ותמיד לשבח אותו על "כמה שהוא גבר"

    ונקודה אחרונה לעולם לא לדחות או לפסול אותו, אלא להיפך לנסות לקרב אותו כמה שיותר להראות לו חיבה יתירה פיסית ומוחשית, ולחפש דרכים להעלות לו את בטחונו העצמי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה בקשר לגילוי התנהגות הומואית - תגובה

    טל עמיעד
    30/10/2015

    מאיר שלום,
    תגובתך רווית אי דיוקים רבים ומקומה אינו בפורום זה ולכן היא נמחקת
    טל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו