להחזיר לגן או לעלות לכיתה א

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • להחזיר לגן או לעלות לכיתה א
    אנא
    23/04/2015

    ערב טוב
    אני אמא לשני ילדים הגדול בן 7 והקטן נולד באמצע דצמבר
    אני נמצאת בהתלבטות האם להעלות אותו לכיתה א או להחזיר לגן חובה עוד שנה.
    המוטריקה העדינה לבני מצוינת והוא מוכן מבחינה לימודית )מזהה אותיות וצלילים כותב את שמו וכל אות שממלים לו פותר תרגילי חיבור וחיסור עד 10
    סופר עד 200 ואפילו יכול יותר(
    מבחינה חברתית הוא מתחבר מאוד בקלות עם ילדים ואנשים חדשים ומסתגל עם מסגרת חדשה בקלות.
    ההתלבטות האם הוא מוכן מבחינה רגשית!!?? אנחנו מרגישים אותו תינוק ומתיחסים לו כקטן והוא גם מתנהג באותה צורה כלומר להרים אותו על הידין ולחבק ולנשק אותו כל הזמן.
    מבחינת גודל גוף הוא גם מהנמוכים בגן יש לציין בזה שאני ואבא שלו גם לא הכי גבוהים.
    המורה שלו אומרת שהוא מוכן ובשל מספיק להיות בכיתה א ולא ממליצה להחזירו לגן .
    אני מאוד מודאגת ולא רוצה להזיק לו.
    אנא עזרתכם בבקשה
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • להחזיר לגן או לעלות לכיתה א - תגובה

    פז שפירא
    23/04/2015

    הי,

    את מספרת שאין לבנך קשיים חברתיים, לימודיים או מוטוריים. השאלה שנשאלת היא עד כמה בנך אוהב ללמוד לעומת לשחק, האם הוא רואה את עצמו לומד בבית הספר.
    תוכלו לשאול אותו אם הוא יודע מה זה בית ספר, מה עושים שם, האם זה נשמע לו מעניין.

    בנוסף, קיימת השאלה מי וכמה מחבריו עולים לכיתה א'.

    במידה וזה לא יעזור לכם להחליט, תוכלו לבקש מהגננת שתפנה אתכם לפסיכולוגית הגן על מנת שתערוך לו אבחון בשלות לכיתה א'.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    אנא
    23/04/2015

    תודה על המענה
    במקרה כל ילדי הגן השנה עולים לכיתה א ויש ילד אחד שעדיין לא החליטו ההורים שלו להעלות או לא.
    מבחינת למידה הוא אוהב ללמוד ויש לו מוטיבצייה גבוהה אפילו שעובדת איתו בחוברת הוא תמיד רוצה להמשיך ולסיים אותה ביום אחד ואני מתגדת לזה ואומרת שנחלק אותה לכמה ימים כי לפעמים מגיעה ל 30 דף.
    מה שמדאיג אותי זה מבנה הגוף הקטן לעומת בני גילו וההתנהגות כמו תינוק שגם אם מחזירה אותט עוד שנה לא יודעת אם זה ישתנה!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך - תגובה

    פז שפירא
    01/05/2015

    הי איסראא,

    כיוון שלבנך התנהגות תינוקית וההחלטה היא מורכבת, אני מציעה לגשת לפסיכולוגית הגן ולבקש אבחון בשלות לכיתה אלף.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו