מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- להחזיר לגן או לעלות לכיתה אאנא23/04/2015
ערב טוב
אני אמא לשני ילדים הגדול בן 7 והקטן נולד באמצע דצמבר
אני נמצאת בהתלבטות האם להעלות אותו לכיתה א או להחזיר לגן חובה עוד שנה.
המוטריקה העדינה לבני מצוינת והוא מוכן מבחינה לימודית )מזהה אותיות וצלילים כותב את שמו וכל אות שממלים לו פותר תרגילי חיבור וחיסור עד 10
סופר עד 200 ואפילו יכול יותר(
מבחינה חברתית הוא מתחבר מאוד בקלות עם ילדים ואנשים חדשים ומסתגל עם מסגרת חדשה בקלות.
ההתלבטות האם הוא מוכן מבחינה רגשית!!?? אנחנו מרגישים אותו תינוק ומתיחסים לו כקטן והוא גם מתנהג באותה צורה כלומר להרים אותו על הידין ולחבק ולנשק אותו כל הזמן.
מבחינת גודל גוף הוא גם מהנמוכים בגן יש לציין בזה שאני ואבא שלו גם לא הכי גבוהים.
המורה שלו אומרת שהוא מוכן ובשל מספיק להיות בכיתה א ולא ממליצה להחזירו לגן .
אני מאוד מודאגת ולא רוצה להזיק לו.
אנא עזרתכם בבקשה
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר להחזיר לגן או לעלות לכיתה א - תגובה
פז שפירא23/04/2015הי,
את מספרת שאין לבנך קשיים חברתיים, לימודיים או מוטוריים. השאלה שנשאלת היא עד כמה בנך אוהב ללמוד לעומת לשחק, האם הוא רואה את עצמו לומד בבית הספר.
תוכלו לשאול אותו אם הוא יודע מה זה בית ספר, מה עושים שם, האם זה נשמע לו מעניין.
בנוסף, קיימת השאלה מי וכמה מחבריו עולים לכיתה א'.
במידה וזה לא יעזור לכם להחליט, תוכלו לבקש מהגננת שתפנה אתכם לפסיכולוגית הגן על מנת שתערוך לו אבחון בשלות לכיתה א'.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
אנא23/04/2015תודה על המענה
במקרה כל ילדי הגן השנה עולים לכיתה א ויש ילד אחד שעדיין לא החליטו ההורים שלו להעלות או לא.
מבחינת למידה הוא אוהב ללמוד ויש לו מוטיבצייה גבוהה אפילו שעובדת איתו בחוברת הוא תמיד רוצה להמשיך ולסיים אותה ביום אחד ואני מתגדת לזה ואומרת שנחלק אותה לכמה ימים כי לפעמים מגיעה ל 30 דף.
מה שמדאיג אותי זה מבנה הגוף הקטן לעומת בני גילו וההתנהגות כמו תינוק שגם אם מחזירה אותט עוד שנה לא יודעת אם זה ישתנה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך - תגובה
פז שפירא01/05/2015הי איסראא,
כיוון שלבנך התנהגות תינוקית וההחלטה היא מורכבת, אני מציעה לגשת לפסיכולוגית הגן ולבקש אבחון בשלות לכיתה אלף.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
