מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- מלחמות בוקר!!!חייבת עזרה!רוית27/04/2015
שלום,
אני אמא לילדה בת שלוש,היא לא נותנת לי לחתל אותה בבוקר ואני רודפת אחריה במשך שעה ומבקשת ומבקשת,גם לגבי צחצוח שיניים,אני מתעצבנת וצועקת עליה והיא בשלה,לא מקשיבה,אז החלטתי לפעול בדרך אחרת ולהתעלם,אז כשאני מתעלמת היא מבקשת ממני לחתל אותה אבל אז המשחק מתחיל שוב,רק כשבעלי בא היא מקשיבה לו,אבל לי היא בכלל לא מקשיבה ועושה דווקא,היא רואה שאני כועסת ,וכשאני כועסת זה התפוצצות כבר,כי היא פשוט לא מקשיבה,איך אפשר לנהוג איתה, מה לעשות? אני הולכת מותשת ועצבנית לעבודה.כשאני מפעילה קצת כוח,אז היא מרביצה,וזה לא עוזר כשאומרים לה לא להרביץ,היא לא מתרגשת ממני בכלל
מה כדאי להגיד לה בבוקר כשתקשיב ואיך נוהגים בכלל עם ילד שרק עושה דווקא?
נהגנו בצורה כזו,,אם את לא תעשי את מה שאנחנו אומרים את לא תקבלי את מה שאת רוצה"זה לא עבד,היא בשלה
מחכה לתשובות
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מלחמות בוקר!!!חייבת עזרה! - תגובה
פז שפירא01/05/2015הי רומי,
האם בעלך נוהג אחרת ממך? אולי אפשר ללמוד מהאופן בו הוא נוהג עם ביתך.
אני מציעה לומר לביתך שתבקשי ממנה רק פעמיים אך אחר כך אתן תצאו בזמן, גם אים אינה מוכנה. ועשי זאת!
פעמים רבות ילדים מפנימים את המסר שחשוב להתארגן בבוקר אך רק בודקים את ההורים וכאשר רואים שההורים לא נאבקים הם מבקשים בעצמם. אני מציעה לצאת החוצה ולקחת בשקית מברשת שיניים, משחה, מים לשטיפה וטיטול ואם תבקש להתארגן בדרך.
אם לא תבקש לצחצח שיניים ניתן לומר לה שלא תקבל ממתקים או דברים מתוקים באותו היום כי אין לה את ההגנה של המשחה.
תוכלי לעדכן איך הולך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
