ילד בן 3

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • ילד בן 3
    ניצנית
    30/04/2015

    שלום,בני בן 3 הוא ילד יחיד ונכד יחיד(מקבל את כל האהבה והיחס שיש)הוא ילד אהוב גם ע"י החברים,רעשן,משתולל,אוהב חברה.בשבוע האחרון הוא פשוט לא רוצה ללכת לגן,בוכה במהלך היום בגן(ללא הפסקה),לא אוכל ,לא משחק.כלום.
    חשוב לי להדגיש שאני לא חושדת במשהוא לא כשיר בגן.
    בשבוע האחרון בעלי ואני היינו בבית אבל הילד הלך כל יום לגן,וכמו כן אחותי(דודה שלו)בהריון ראשון מתקדם.
    אני לא יודעת אם זה מה שהשפיע עליו אבל הוא בחוסר תפקוד מוחלט בגן וכל פעם רוצה אותי/סבא/אבא וכד..הוא גם מעדכן לילה קודם שמחר הוא לא הולך לגן..
    מה יכולה להיות הסיבה לדבר כזה?ומה לעשות כדי לעזור לו להתגבר על זה כי אני ממש אובדת עצות ומפחדת שיהיה לילד נזק.
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ילד בן 3

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ילד בן 3 - תגובה

    פז שפירא
    01/05/2015

    הי ניצנית,

    מה הוא אומר לגבי הסיבה שהוא לא רוצה ללכת לגן? האם שוחחתם עם הגננת לגבי העניין? אם כן מה דעתה? ייתכנו כל מיני סיבות - אולי מישהו מהילדים מציק לו, אולי נזפו בו וזה פגע בו, אולי קיבל מכה כששיחק....

    כדאי לנסות לברר איתו ועם הגננת. אנא כתבי לי כדי שאוכל להמשיך ולענות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ילד בן 3

    ניצנית
    03/05/2015

    בוקר טוב
    תחילה תודה רבה על המענה,אנחנו כל הזמן שואלים אותו אם קרה משהוא בגן,והגננת מעורבת לגמרי בנעשה..הוא ילד מאוד פעיל בגן ואם מציקים לו/מרביצים הוא מחזיר..
    יש כמה דברים שעולים על דעתי שיכולים לגרום לזה:
    *לפני כשבועיים דחפו אותו בגן מאחורה והוא נתקע במשחק וירד לו דם מהאף(הוא היסטרי לדם)ולא נרגע עד שהגעתי לקחת אותו,אבל יום למחרת הלך לגן רגיל ללא בעיה.
    *אחותי בהריון מתקדם ובתקופה האחרונה הוא מכה אותה ללא סיבה אבל אחכ הוא אומר שהוא אוהב אותה..אני חייבת להדגיש שהוא מאוד אוהב אותה וקשור אליה..
    הוא מודע להריון אבל הפסקנו לדבר על זה איתו לאור התנהגות שלו.
    אני לא יודעת אם זה קשור לשינוי ההתנהגות שלו..אבל אני אשמח לדעת איך להתנהג אליו ומה לעשות על מנת שיחזור להיות כפי שהיה בגן.
    תודה ושבוע טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ילד בן 3

    ניצנית
    03/05/2015

    ושכחתי להוסיף שהוא לא עונה ששואלים אותו למה הוא לא רוצה ללכת לגן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ילד בן 3 - תגובה

    פז שפירא
    03/05/2015

    הי ניצנית, בשיחה עימו כדאי להעלות השערות למה אינו רוצה ללכת לגן. למשל, תוכלו לומר שכשהייתם קטנים לא רציתם פעם ללכת לגן כי מישהו הציק לכם/הגננת נזפה וכו' ושאולי זה קרה גם לו.

    כדאי לבקש מהצוות שישגיח עליו באופן צמוד כדי לנסות להבין מה מציק לו.

    כמו כן, כדאי להעביר מסר שאתם מבינים שקשה לו אך שיש להתמודד וללכת לגן.

    תנו לזה עוד קצת זמן - שבוע שבועיים ואם המצב לא ישתפר התייעצו שוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ילד בן 3

    ניצנית
    04/05/2015

    תודה רבה
    ננסה זאת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו