מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- הכנת ילד בן 4 לקראת ניתוחאילנה05/05/2015
שלום רב,
אני פונה אליכם כדי לקבל עצה לגבי בני הקטן. אובחן אצל בני בקע מפשעתי שיש לתקנו בניתוח. הילד מאוד חכם ובוגר ,מזה מס' שבועות הבחנו בנפיחות במפשעה שלעיתים נראתה ולעיתים נעלמה ולצערנו הוא אכן כאמור ,צריך לעבור ניתוח.במהלך השבועות הללו ,בעלי ואני נגענו במפשעה שלו כמה פעמים ובני כעס על זה וכשסיפרתי לו שנלך לרופא שיבדוק ,אמרתי לו שהרופא יבדוק ויגיד שהכל בסדר ולא ניגע בזה יותר.עוד אצל הרופא ,הוא שאל את הרופא אם הוא בסדר והרופא ענה לו שהוא בסדר גמור וכשחזרנו הביתה ,הודיע לי שהוא בסדר גמור ואנחנו לא ניגע לו שם יותר כעת אנחנו לקראת קביעת תור לניתוח ואנחנו אובדי עצות מה לומר ואיך להסביר...על עצם הניתוח והפצע שיהיה ,על הימנעות כחודש מפעילות מאומצת ...
כפי שציינתי ...אי אפשר לספר לו סיפור ...הוא מבין הכל,מעבר לגילו.
תודה ומתנצלת על האריכות !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הכנה מראש
הורים טובים13/05/2015היי אילנה
מדובר בילד נבון שמבין עניין. אני מאמינה שניתן לספר לילדים על הכל (בצורה התואמת את גילם). את צריכה להסביר שלפעמים הגוף שלנו לא מרגיש טוב (לפעמים מרגישים כאב כמו כאב בטן, ולפעמים רואים את זה). אמא היא לא רופא הXXXX . כאשר לא מרגישים טוב ניגשים לרופא והוא מבין ועוזר לאמא לשמור על הבראיות.)
מכיוון שהרופא בדק והחליט שצריך להוציא את הבליטה הזאת כי היא לא נעימה ויכולה גם להפריע עם פעילות גופנים (כדורגל....). אנחנו אני אתה ואבא, נלך לבית חולים, שם ילבישו אותך בחלוק צבעוני וחמוד, ישימו לך מסכה כמו בפורים ואתה תישן, שינה מתוקה עם חלומות מדהימים, כאשר תתעורר יהיה לך פצע קטן.
וכך הלאה....
יכול להיות שהוא יגיד לא רוצה, תהיה מאוד אמפטית, תסבירו לו שאת מבינה שהוא לא רוצה כי הוא פוחד, חושש, ואולי זה לא נעים .. אבל כאן את האמא הבוגרת ובגלל שאת אוהבת אותו כל כך את חייבת לדאוג לו ולבריאות שלו, אפילו שהוא לא רוצה.... המון אמפתיה ושיקוף המצב
זאת דעתי, בהצלחה רפואה שלמה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההכנת ילד בן 4 לקראת ניתוח - תגובה
פז שפירא30/06/2015הי אילנה,
כדאי לשבת איתו ולהסביר לו שיש לו בקע שזה כמו פצע בגוף שצריך לסגור אותו. אפשר לומר שחשוב לסגור אותו כי לפעמים בקע כזה יכול להפריע לדם לזרום כמו שצריך באזור המפשעה. הסבירו לו שכדי לסגור את הבקע אתם תלכו איתו לבית החולים, הרופא יתן לו תרופה באמצעות מסכה שתגרום לו לישון, וככה בעצם הניתוח בכלל לא יכאב לו. אימרו לו שהדבר היחיד שאולי יהיה לא נעים הוא שהוא יצטרך לא לאכול כמה שעות לפני כן ושאחר כך הוא יצטרך לנוח כמה ימים בבית.
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
