לא לומד

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • לא לומד
    קטי
    06/05/2015

    היי,
    הבן שלי בן 10 , לומד בכתה ה ברמת גן. כמעט מתחילת השנה הוא החליט שהוא לא רוצה ללמוד.
    הוא לא עושה את מטלות בית הספר, לא מכין שיעורים. לא עושה מבחנים.
    הוא נמצא "בקייטנה " כל השנה. החומר הלימודי שהוא יודע זה ברמה של כתה ד.
    הוא לא מוכן בשום אופן לקבל שיעורים פרטיים. המורים בבית הספר מיואשים וגם אני . באיזה שהוא שלב הוא החליט שהוא לא הולך יותר לבית הספר.
    רק לאחר שאמרתי לו שיש חוק חינוך חובה ושמשרד החינוך עלול להתערב הוא התרצה והולך לבית הספר.
    לא עזרו כל השיטות בטוב וברע.
    הוא עשה אבחון פסיכודידקטי ואין לו הפרעות קשב וריכוז.
    רמת המשכל שלו בהרבה מעל הממוצע.
    בקשתי שילך לייעוץ והוא לא רוצה.
    פניתי לייעוץ ואני בתחילת הדרך.
    האם מישהו עבר מקרה דומה עם ילדו ?
    איך נפתרה הבעיה ?
    להניח לו לעשות כרצונו?
    בדיקה יסודית לא עלתה על משהו שקרה. הוא ממש ממש ממש חסר מוטיבציה.


    מה עושים ?

    תודה מראש,
    אמא דואגת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לא לומד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא לומד - תגובה

    פז שפירא
    30/06/2015

    הי קטי,

    את מספרת שבנך עבר אבחון והאינטליגנציה שלו גבוהה. מהם ממצאי האבחון ביחס לחלק הרגשי? האם הומלץ לכם על דרכי טיפול עבורו?

    נשמע שרצוי שאתם תלכו לייעוץ הורים ואת מספרת שהתחלתם. כיוון שאת רק בתחילת התהליך, כדאי לנסות ולראות מה יקרה ולא להתייאש כבר בהתחלה.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו